Mulla ollut jo vuoden verran tuollaista. Nyt olen alkanut yhdistää ainakin hormoneihin: puolivälissä
kiertoa (joka mulla nyt on ekaa kertaa 30:n vuoteen) sekä sitten juuri ennen menkkoja. Lisäksi normaalit maitotuotteet aiheuttaa tosi karmean olon. Tosin aina olo ei kyllä hormoneillakaan selity, joten pitäisköhän munkin koittaa ed. mainittuja keinoja... Vatsakipuja mulla ei ole ollut, paitsi tuon maidon kanssa. Niin ja muuten jos syön leipää/pullaa jossa reippaasti hiivaa, esim. vaalea leipä niin sen jälkeen olo myös todella kauhea ja oksettaa.