Onko teillä osa lapsistaa nukkunut perhepedissä ja osa ei?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ennanniina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Ennanniina

Jäsen
12.04.2007
450
0
16
Onko esim eka lapsi ollut perhepetiläinen ja toisen syntyessä heti sovitusti laitettu vauva omaan sänkyyn eikä viereen? Onko teidän mielestä epätasa-arvoista lasta kohtaan?

Mä oon aatellu että JOS mulla joskus on toinen lapsi niin enää en tule tätä perhepeti rumbaa aloittamaan...on tää omaan sänkyyn siirtymisvaihe sen verran raastava.

meillä ei yksikään lapsi kuudesta ole nukkunut vieressä. En saa itse nukuttua jos lapsi on vieressä...
Vauvalla on pinnis ihan sängyn vieressä ja pienimmillä omat sängyt huoneen toisessa päässä.

Meitä on 6, eli lapsia 4. 2 perhepetiläistä, esikoinen ja kuopus. Ei ole epätasa-arvoista!! Elämäntilanteesta riippuen ja lasten nukkumistavoista riippuen se kannattaa toteuttaa. Muuten lapset saavat läheisyyttä paljon, eivät jää mistään paitsi!

no ei se mitään epätasa-arvoa ole. muutenhan ei lapsia kannattas ikinä yhtä enempää tehdäkään, koska esikoista seuraaville muksuille on aina vähemmän aikaa ja tilaa kaikessa .

meillä ikäeroa lapsilla reilut 5v ja joskus nukutaan kaikki samassa sängyssä, joskus omissamme. Tee kuin itse parhaaksi koet.

Yhteistyössä