Onko teillä paljon kavereita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vapputyttö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vapputyttö

Vieras
Kuulostipa toi kysymys tosi ala-astemaiselta, mutta pakko kysyä, sillä mulla ei oo...

Mies löytyy ja lapsi ja siskoja, mut varsinaisesti kavereita vaan muutama. Olen ollut yksinäisessä ammatissa(hoitajana), joten työkavereitakaan ei ole. Koulusta on jo vuosia, joten ne kaverit on pitkälle jääneet. En oikeen harrasta mitään, kun aika kuluu pitkälti työssä ja illat tuntuu niin lyhyiltä.

Olen tullut aina poikien kanssa paremmin juttuun, mutta kun seurustelee, ja ikää alkaa tulla, niin jotenkin tuntuu aika kornilta lähteä jonkun toisen miehen kanssa juhlimaan ja jättää oma mies kotiin...

Onko muita samankaltaisia ajatuksia kellään?

Ei. Mulla on tällä hetkellä kaksi kaveria ja kaksi ystävää, kaikki lasten myötä saatuja (mammatuttuja joiden kanssa tullut sitten vähän paremmin juttuun).

Köyhää on, mutta en osaa ystävystyä ja kaverisuhteilla on tapana jäädä kun tulee muita kiireitä. Kun kukaan ei ole enää minuun yhteydessä niin en minäkään osaa.

Saisipa joskus töitä ja sitä myöten jonkun sosiaalisen kontaktipinnan.

Onhan noita ollut ja mennyt. Nyt on yksi hyvä ystävä. Jotenkin tuntuu että haen jotain sielunsiskoa itselleni, johon voisi luottaa täysillä, joku luottamuspula minulla on. Tulen helposti juttuun ja olen sosiaalinen mutta...noh.

Tulee pakostikin mietittyä mikä ihme itsessä on vikana. Olen ihan sosiaalinen,ja tulen toimeen ihmisten kanssa, mut silti en saa solmittua ystävyyssuhteita...

mulla on yksi kaveri. ja sit serkku joka on niinku kaveri, siin'h'n ne sit olikin :/
jaha lapset taas nappiny konetta..

musta tuntuu et kukaan ihminen miehen lisaksi ei oo samalla aaltopituudella mun kanssa.. enka oikein tia missa voisin tutustua ihmisiin, jotka ees jossain maarin ajattelee asioista samalla tapaa :whistle:

mulla on 2 lasta ja aviomies, kavereita vain yksi jonka kanssa nään ehkä kerran kuukaudessa ja muita kavereita ei ole ja on aina todella yksinäistä mies tekee paljon töitä ja mä olen lasten kanssa kotona.

Musta olis kiva kutsua kylään kavereita, ja käydä vastavuoroisesti kylässä. Soitella ja lähteä välillä viihteelle ja elokuviin. Ihan normi asioita. Musta sais ihan varpilla luotettavan ja lojaalin kaverin. Mikä mättää??

Alkuperäinen kirjoittaja vapputyttö:
Musta olis kiva kutsua kylään kavereita, ja käydä vastavuoroisesti kylässä. Soitella ja lähteä välillä viihteelle ja elokuviin. Ihan normi asioita.

*huoh*,niinpä :(

Tuttuja kyllä löytyy jonkin verran,muttei just tuota yllämainittua varten olevaa kaveria/kavereita :(

Emmätiiä olenko mä sitten jotenkin tunkeileva. Musta miesten kaverisuhteet on ihailtavia. Ne vetää yhtä köyttä, järjästää poikien iltamia, käy lätkämatseissa, pitää talkoita, saunoo ja käy viihteellä kaveriporukalla. Mun mies on tehnyt jo vuosien ajan. Ja vaikkei ne näkis aikoihin, niin silti ne on viel kavereita ....

Emmätiiä olenko mä sitten jotenkin tunkeileva. Musta miesten kaverisuhteet on ihailtavia. Ne vetää yhtä köyttä, järjästää poikien iltamia, käy lätkämatseissa, pitää talkoita, saunoo ja käy viihteellä kaveriporukalla. Mun mies on tehnyt jo vuosien ajan. Ja vaikkei ne näkis aikoihin, niin silti ne on viel kavereita ....

TOTTA!
ne kun tekee "kaiken" porukassa.
Ootko mistä päin ap?

Mustakin vielä vähän aikaa sitten tuntui ettei ole kavereita. Nyt tuntuu että on, vaikka ei niitä yhtään enempää ole kuin ennenkään, mutta olen taas lähentynyt muutaman kanssa, ja nähnyt enemmän. Ei mulla sellaisia kavereita ole, joille soittaisin ja juttelisin vaikka ei olisi asiaakaan, mutta kuitenkin sellaisia että saan leffailtaan pari kivaa tai vapuksi jonkun.

Minulla on juuri tuollainen kaveriporukka, ja olen siis nainen :) Osallistun aika aktiivisesti asuinalueemme toimintoihin mm. leikkipuistossa ja äitiystävien kanssa järjestetään mm. hierontarinkiä (hieroja tulee jonkun kotiin) johon on ihan kaikki tervetulleita, näin sitä tutustuu uusiinkin ihmisiin. Pitää kai vaan olla itse aktiivinen ja osallistua erilaisiin juttuihin, niin sitä tapaa ihmisiä ja saa uusia ystäviä ja bonuksena mielekästä tekemistäkin!

Musta olis kiva kutsua kylään kavereita, ja käydä vastavuoroisesti kylässä. Soitella ja lähteä välillä viihteelle ja elokuviin. Ihan normi asioita. Musta sais ihan varpilla luotettavan ja lojaalin kaverin. Mikä mättää??

Miten minä löydän sinut?

mulla on yksi ystävä, siis jo vuosien takaa...saatetaan nähdä 1-3x vuodessa, mut juttu jatkuu siitä mihin viimeksi jäi, tekstaillaan päivittäin.
Sit on "uusia" kavereita/melkein ystäviä 2-4 joiden kanssa nähdään viikottain, soitellaan jopa päivittäin (nämä on näitä äiti-lapsi kavereita), mut eipä juuri muita...ja näiden kanssa tekemiset yleensä liittyy lapsiin, eli ei esim. vois kuvitella viihteelle lähtöä näiden äitien kanssa!
Nyt yksi uusi äitikamu on sellanen, et sen kanssa ollaan vähä niinku sielun kumppaneita ja vois aatella lähempääkin ystävyyttä..

Alkuperäinen kirjoittaja oooo:

Minulla on juuri tuollainen kaveriporukka, ja olen siis nainen :) Osallistun aika aktiivisesti asuinalueemme toimintoihin mm. leikkipuistossa ja äitiystävien kanssa järjestetään mm. hierontarinkiä (hieroja tulee jonkun kotiin) johon on ihan kaikki tervetulleita, näin sitä tutustuu uusiinkin ihmisiin. Pitää kai vaan olla itse aktiivinen ja osallistua erilaisiin juttuihin, niin sitä tapaa ihmisiä ja saa uusia ystäviä ja bonuksena mielekästä tekemistäkin!

Minun tilanteeni on se että olen sosiaalinen, aktiivinen ja helposti tutustuva. Minä en tarvitse uusia "ystäviä ja hierontarinkiä", niitä on. Kaipaan LUOTETTAVAA YSTÄVÄÄ. Sellaista jonka kanssa asiat pysyisivät kahdenkeskisinä. Akkalaumoissa juoruilu on kaiken a ja o. Ukot vähemmän juoruavat saunailloissaan.

Olen Lahden läheltä, Nastolasta. Onko muita täältä päin?

Hei! Mä olen myös Nastolasta. Ollaan asuttu nelisen vuotta, mutta en tunne Nastolasta paljoakaan ihmisiä, kun olen työssäkäyvä ja perhekerhoissakaan ei sen takia tule käytyä. Olisi kiva saada seuraa myös lähiseudulta, ettei aina tarvitsisi lähteä Lahteen leikkiseuraa etsimään.

Rekisteröidy ja lähetä mulle yksityisviesti, niin treffataan! Minkä ikäinen olet ja minkäikäisiä lapsia sulla on? Mulla 3,5v. ja 1v.

Miulla ei oo ikinä ollu oikeestaan kun jotain kuutisen kaveria, siis ikinä. Nykyisin niistä näen kahta, säännöllisen epäsäännöllisesti.
Sit kun kotosalla oon ollut niin ei oo mistään niitä kavereita saanutkaan..en tosin mikään sosiaalinen oo ikinä ollutkaan niin kai siitä saa itteensä syyttää ettei kavereita oo. :/

Yhteistyössä