Onko teillä paljon ystäviä/kavereita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Onneton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja tiitu:
kaikki täällä valittaa, ettei ole ystäviä...silti kukaan ei vastaa netin ystäväilmoituksiin, mikä on erinomainen keino löytää uusia ystäviä...kunhan ihmiset sen vain hoksais=)

näinpä, tai sitten vastaavat, mutta sen jälkeen ei kuulu enää mitään.

Kiva jos sanoistani oli johonkin :D
Haluankin sanoa viellä jotain. Itse löysin ihanan ystävä Kaupan jonosta kun vain sanoin " Hei "
Ystävyys voi alkaa niin pienestäkin...pakko ei ole vaalia niitä vanhoja/tuttuja jos sinusta tuntuu että se ei vaan oikeen suju ! unohda ja aloita jostain muusta. Olen myös sitä mieltä että jos joku kaipaa sinua (meitä) niin hän herää ja ottaa myöhemmin yhteyttä ja jos ei ota niin ei hän ole sitten sen arvoinen :)

Mullakaan ei ole kavereita oikeastaan ollenkaan. Yks ihan lähellä asuva kyllä käy joskus kun kutsun, mutta kertaakaan se itse ei ole soittanut ja pyytänyt kahville tai kävelylle. Ollaan tunnettu vuoden verran. Eikö muista muka alkaisi tuntua tuppautumiselta, jos toinen ei ikinä soittaisi?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
kaikki täällä valittaa, ettei ole ystäviä...silti kukaan ei vastaa netin ystäväilmoituksiin, mikä on erinomainen keino löytää uusia ystäviä...kunhan ihmiset sen vain hoksais=)

Melkein kaikki netin paikat mitä olen löytänyt, on jotain parinhakujuttuja. Siis haetaan tyttöystävää tai poikaystävää.

Alkuperäinen kirjoittaja melkeinyksin:

Melkein kaikki netin paikat mitä olen löytänyt, on jotain parinhakujuttuja. Siis haetaan tyttöystävää tai poikaystävää.

No eikä ole, nuissa mitä listasin, on nimenomaa kaveri/ystävähakuja...

Alkuperäinen kirjoittaja melkeinyksin:

No eikä ole, nuissa mitä listasin, on nimenomaa kaveri/ystävähakuja...

Mä en ehtiny nähdä sun viestiä, ennen kuin laitoin omani :) Kiitos, munkin pitää kattella tuolta.

Ok=) ja sana kiertämään!! meitä on niin paljon, jotka tarttee ystäviä. Ja laittakaa omiakin ilmoituksia ja otsikkoon kaupunki, missä asutte, niin helppo etsiä...kiitos :)

Mä oon kokeillu joskus, tutustua netissä mutta siinä käy samanlailla ku yrittäisin tutustua irl, eli ei onnistu, loppuu lyhyeen. Enää en jaksa yrittää, mutta en mä kovin usein valitakaan asiasta... Tuleepa vastaan sit joskus jos tulee. Mä meen vaan lukkoon jos yritän tutustua/ystävystyä varta vasten.

On paljon kavereita, mutta he ovat loppujen lopuksi aika merkityksettömiä. Mutta sitten on siskoni jonka kanssa pidän yhteyttä päivittäin ja 4 muuta naista, jotka ovat minulle rakkaita ja läheisiä, joiden kanssa vähintään viikottain päivitetään kuulumiset. Kahta heistä näen vähintään kerran viikossa, yhtä pari kertaa vuodessa kun asuu kaukana (on tyttäreni kummitäti) mutta jonka kanssa soittelemme paljon ja yhden kanssa ollaan yhteyksissä 1-2 kertaa kuussa, mutta aina on olo kuin ei olisi mitään taukoa ollutkaan.
Siskoni ja nämä neljä naista ovat niitä, joiden takia antaisin henkeni :heart: (toki ykkössijalla ovat lapsemme ja mieheni)

Alkuperäinen kirjoittaja Onneton:
En oikein vielä löytänyt sopivaa ilmoitusta mistään.
Pitää kai tehdä oma, jahka rohkeus riittää. =)
Löysikö joku muu jo sopivan ilmoituksen?

Suomi24 -sivuilla on 2 paikkaa missä on ilmoituksia :

http://keskustelu.suomi24.fi/debate/3599

Sun pitää avautua niille ystäville tutuille sun tilanteesta että ne tajuaisi tilanteesi. Kerrot kuinka kiva on kun on joku jonka kanssa olla ja että kaipaat hänen seuraansa. Pitää antaa toisen ymmärtää että on tärkeä <3

Yhteistyössä