Onko teillä reilu anoppi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Meillä sellainen, että kun lasten serkuilla syntymäpäivä, soittelee meille, ja käskee tulla lasten serkkujen syntymäpäiville. Painostaa oikein.

Kun meidän lapsilla syntymäpäivä, ei puhettakaan, että edes miettisi, että meille tulisivat, itsekään ei yleensä tule.

Kurjaa huomata, että omat lapset ovat kakkosluokkaa. On paremmat (rikkaammat ) ja huonommat (köyhemmät). Toisten lasten perheille tekee lisäksi lähes päivittäin työtä (lastenhoitoa ja remonttia ym).

Pakko oli purkaa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Aika pahalta tuntuu omien lasten puolesta. He kyllä tulevat varmaan huomaamaan kohtelun. Ehkä ovat jo huomanneet.

Kyllä meinaa vähän itkettää, kun ei oikein kunnollista mummoa meidän lapsilla ole.

No pojanpoika on sulmäterä ja pojantytär huonompi, kun tyttö vaan... :snotty:

Kummatkin siis meijen lapsia. :whistle:

Muut lapsenlapset suht tasaveroisia.

Toisaalta poika on nuorin ja sillä on db. :| =) :xmas:

Mukava on. No, mun anoppi on jo yli 85 v. joten sinänsä en voi häneltä sen kummemmin mitään odottaa tuolta lastenhoitopuolelta. Muistaa lapsia ja molemmin puolin käydään kylässä. Muut lapsenlapset hällä jo yli rippikouluiän joten tykkää meidän pienistä pojista kovasti. Ja on ollut iloinen että näkee vielä iltatähtensä jälkikasvun ja kehitystäkin. Eipä tuo ole 15 v. aikana kovin elämän neuvoja antanut, on antanut meidän elää ihan omaa elämää.

Alkuperäinen kirjoittaja tiltaltti:
Mukava on. No, mun anoppi on jo yli 85 v. joten sinänsä en voi häneltä sen kummemmin mitään odottaa tuolta lastenhoitopuolelta. Muistaa lapsia ja molemmin puolin käydään kylässä. Muut lapsenlapset hällä jo yli rippikouluiän joten tykkää meidän pienistä pojista kovasti. Ja on ollut iloinen että näkee vielä iltatähtensä jälkikasvun ja kehitystäkin. Eipä tuo ole 15 v. aikana kovin elämän neuvoja antanut, on antanut meidän elää ihan omaa elämää.

Tuo ikä ja elämänkokemus varmaan tekevät sen, ettei liikaa tuppaudu teidän asioihin. Ja onhan se tietysti aina persoonastakin kiinni. =)

Tiettekös, että jos tän mun nykysen miehen kanssa tulee tästä jutusta jotain ja päästään ihan anoppiasteelle, niin mulla on sitten kyllä maailman paras anoppi. Loistava ihminen, aivan ihana. Monta kertaa paremmin tulen toimeen kun oman äitini kanssa. :heart:

no eipä oo ei, miehen veljen lapsia hoitaa ja passaa, meidän lapsia ei, ku ei kato jaksa, kun on ne toiset taas ollut 2 päivää hoidossa...pitää hakee koulusta ja viedä kotiin ja tehdä voileipää ja ostaa vaatteita yms. miten siinä aikaa tai rahaa jäis meidän lapsille mitään antaa?