Onko teillä suunnitelmat jo kesäksi? :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Milanna85
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Milanna85

Tunnettu jäsen
14.02.2014
8 708
193
63
Minkälaiset suunnitelmat teillä on? Mulla maanantaina alkaneet lomat, huomenna ulkomaille lähdössä 10ksi päiväksi, sitten 2n viikon verran taas teen töitä sekä meidän muuto uuteen paikkaan ja ulkomaaille taas. Nyt on kiva kun järjestin lomat, kun ei mulla muita matkoja yleensä ole kun työmatkoja, missä ei kerkeä näkemään yhtään mitään melkein.

Minne te olette muuttamassa??

Me ollaan jo tehty reissu Lempäälään ideaparkkiin, käytiin funparkissa ja seuraavaksi ollaan menossa linnanmäelle sekä myöhemmin kesällä Turussa Jukuparkkiin polskimaan. Siinä ne tämän kesän suunnitelmat taitaa sitten ollakkin, ei minnekkään ulkomaille olla edes lähdössä

Vieras, mä en halua kertoa täällä minne. Mutta uuteen paikkaan heti mun reissun jälkeen :).

Vieras, Suomessa on kiva ja lämmin kesä niin ei oikeastaan edes kannattaa lähteä mihinkään. Itse lähden koska mä jo ajanut jokainen paikka täällä töiden takia sekä lasten kanssa. Syksyllä sitten jo kuukaudeks pois kuvioista lähden, jos sekin menee putkeen.

Vieras mutta enemmän rahaa saat mitä enemmän töissä olet ja sitten vast lomalle :). Olisin itse jäänyt töitä tekemään, mutta en vaan jaksa ilman lomia, toivottavasti muut pärjävät kun en ole paikalla.

Juu! (kraankin mä osaan vastata sulle niin etten intä mistään vastaan)

Me ollaan töissä, ihan koko kesä. Juhannuksena pidetään parin päivän tauko. Talvella ehtii sit taas levätä.

Yhteistyössä