Onko teille muille soiteltu kansanterveyslaitokselta ja pyydetty lahjoituksia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nyt mietityttää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nyt mietityttää

Vieras
Ku mä ny lupasin osallistu 40e:lla mm lasten diabeteksen ja syövän tutkimuksiin, mutta nyt rupeski mietityttää onko tuo iha lailline keräys. Laskun kuulemma laittavat.

Joskus tuli joku samantyyppinen puhelu, mutta silloin oli kehitysvammaisille keräys. Luulis olevan tietoa kansanterveyslaitoksen sivuilla tietoa JOS on oikea keräys

Me laitetettiin johonkin tuon tyyppiseen rahaa, en enää muista tarkkaan mihin keräys oli. Mutta kerääjänä oli KANSANTERVEYSYHDISTYS (ei -laitos). Saatiin sieltä jotain eläintarroja sitten ja ne mulla on vielä tässä tallessakin, siitä pystyin tarkistamaan tuon nimen.

Me laitetettiin johonkin tuon tyyppiseen rahaa, en enää muista tarkkaan mihin keräys oli. Mutta kerääjänä oli KANSANTERVEYSYHDISTYS (ei -laitos). Saatiin sieltä jotain eläintarroja sitten ja ne mulla on vielä tässä tallessakin, siitä pystyin tarkistamaan tuon nimen.

Juu yhdistys se oli. Mikähän ero tuohon toiseen, jotai ei siis enää ole olemassa? Onko mitään yhteyttä...

Niillä on näemmä kotisivutkin ja siellä sanotaan, että varainkeruuta tehdään puhelimitse: http://www.skty.fi/pages/skty/etusivu.php

Kyllä tuo minusta vaikuttaa ihan luotettavalta.

On tuo pulju olemassa tai siis sen nimi on kansanterveysYHDISTYS ja ihan laillinenkin on.

Meillekin soitettiin, mies sanoi että lähettäkää lisäinfoa niin me pohdimme...lisäinfoa ei tullut mutta lasku tuli. Emme maksaneet ja tuli uusi lasku.

Sitten soitin ko. puljuun ja siellä oltiin hyvin ystävällisiä ja pahoiteltiin kovasti. Ihan ok maku jäi puljusta.

Yhteistyössä