Onko teistä oikeutettua mieheltä lyödä takaisin jos nainen lyö ensin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Raivotar
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olen sillä mielellä että miehellä tai naiselle ei ole oikeutta tai lupaa lyödä ketään. Silloin henkilöillä on isoja ongelmia itsensä kanssa ja ne pitäis hoidattaa että pystyis normaaliin elämään.

Ei ole oikeutta tai lupaa. Mutta sen lupaan, että jos joku tulee mua lyömään, niin ihan varmasti vedän takasin, mikäli vaan kykenen. Eikä siinä paljoa enää luvat tai oikeudet paina.

• Tykkää
Reactions: AivanSama
3. Evaluate your delivery expenses. michael zimmerman fund All over the place anyone convert you'll find testimonies in regards to the rough fiscal problems. High unemployment, real estate finance difficulties along with small business downturns are usually producing for just a difficult Holiday. http://www.youtube.com/watch?v=sjwb2q95D-g 4. The amount does one be ready to create?

[QUOTE="asdf";29977333]oma huora meni läppäsee kerran ja sai nyrkistä

13 kertaa

terveisiä näsinmäelle[/QUOTE]

Jahas. Siit vaan.

Mies ei koskaanikinämilloinkaan lyö naista.

Mä olen jättäny lyömättä miehiä milloin mua on uhattu aseella. Mä puhun paremmin kuin lyön.

Tota pikkuseikkaa vois moni muukin harkita.

Ero on siinä, että mies ei tarvii kaukosäädintä tai murtunutta kylkiluuta saadakseen mut liikkumaan. Se otti kiini ja heitti ku räsynuken jos siltä tuntu. Mä taas käytin noita kikkoja päästäkseni uhkaavasta tilanteesta pois kun en enää nähny muita vaihtoehtoja.

Mutta onko se itsepuolustusta jos lyö jotta pääsee pakoon? Kun ei se (just sillä kerralla) ollu mulle mitään tehny, halusin estää sellasen tilanteen, joten yritin lähteä pois. Jos tilanne olis ollu toistepäin, eli minä siinä oven edessä, niin exähän olis voinu vaikka kävellä mun yli jos olis huvittanu.

Se EI ollut itsepuolustusta

Omasta mielestä miehellä on oikeus lyödä naista takaisin jos nainen lyö ensin. Mutta jos nainen lyö leikillä kuten nauraen läpsäisee vaikka poskelle. Sitä en ymmärrä jos nainen lyö esim minua tai jotain muuta ihmistä, Ja mies lyö takaisin niin ympärillä olevat ihmiset (Tuttuja tai tntemattomia) haukkuvat naisten hakkaajaksi vaikka näkevät sen että nainen lyö ensin.

Mä oon aina käsittänyt sen, että jos käyttää väkivaltaa toista kohtaan samalla menettää oman koskemattomuutensa. Toimii kaikissa väkivalta tapauksissa.

Tietenkin jos mahdollista niin parhain tapa olisi hoitaa tilanne väkivallattomasti. Mutta itse kysymykseen sanon, että mies on oikeutettu puolustamaan itseään parhaaksi näkemällään tavalla. Jossain tapauksessa se voi olla se lyöminen takaisin, jossain se voi olla hyökkääjän pitäminen aisoissa muulla tavalla.

• Tykkää
Reactions: AivanSama
Mä oon aina käsittänyt sen, että jos käyttää väkivaltaa toista kohtaan samalla menettää oman koskemattomuutensa. Toimii kaikissa väkivalta tapauksissa.

Tietenkin jos mahdollista niin parhain tapa olisi hoitaa tilanne väkivallattomasti. Mutta itse kysymykseen sanon, että mies on oikeutettu puolustamaan itseään parhaaksi näkemällään tavalla. Jossain tapauksessa se voi olla se lyöminen takaisin, jossain se voi olla hyökkääjän pitäminen aisoissa muulla tavalla.

Koen asian täysin samalla tavalla kuin sinä.
Erityisen vaikea minun on ymmärtää ihmisiä, jotka ajattelevat olevansa oikeutettuja käymään muihin käsiksi, mutta omaavansa itse koskemattomuuden. Oli kyse sitten miehistä, naisista tai joistain siltä väliltä.