Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No tottakai kuuluu! Ja mitä SE taas kenellekään kuuluu? Seksiä ei vain kyllä voi vältellä, sitähän tulee joka paikassa vastaan. Mielestäni seksikkäämpää on keskustella intiimisti vimosen päälle laittautuneena ja seksikäs pikkumusta päällä kuin vaikka jutella isolla poppoolla saunanlauteilla punaisina ja hikisinä, tukka päätä myöten.
Monethan ajattelee että hieman peitelty ja mielikuvitukseen varaan laskettu pukeutuminen on seksikkäämpää kuin puhdas alastomuus.
Sekasaunaa vastustamalla tuskin kukaan voi estää kumppaniaan pettämästä tai ajattelemasta seksuaalisesti jotain tuttua työkaveria tai vaimon ystävää jos niikseen tulee.
Monasti on kyllä näin![]()
Ja rehellisesti voin sanoa etten ole miesten kulleja kyttäillyt saunoessa, sitä ei tule tuijoteltua niitä kriittisiä paikkoja siellä. Sitä en osaa sanoa onko kyseiset miehet minun vehkeeni tsekanneet, ainakaan en sitä mitenkään esitellyt ole. Mutta lie ne ennenkin naisia nähneet.
Monasti on kyllä näin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ihku tav äippä;27483719:Mieheni on käynyt ja en näe siinä mitään outoa. Itsekin äskettäin jouduin tilanteeseen jossa saunottiin (2 paria ja minä) yhdessä. En vaan halunnu pilata heidän iltaa kieltäytymällä tupareissa. Kaikki meni hyvin eikä kukaan mitenkään tuijotellut suurehkoja rintojani ja paljaaksi ajeltua alapäätäni.
Mitä sitten, vaikka mieleen tulisikin seksuaalisuuten liittyvä ajatus?
Ajatus ällöttää, että miespuoliset työkaverini "tsekkaisivat tissejäni ja pilluani" ja ajattelisivat minua seksuaalisessa mielessä. Ja kyllä, niin voi tapahtua vaatteet päällä työpaikallakin, mutta paljon todennäköisempää se on, kun ollaan alasti saunassa.
Ajatus ällöttää. Omasi, vai niiden katsojien?
Mahdat olla kaunis.
Etkai voi hallita muiden ajatuksia? Miksi sitten vaivaat päätäsi niillä?