Onko teistäkin miikkariperheet jotenkin parempia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Ihanaa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mun tytön tarhassa on yksi poika, jolla oli tällä viikolla joka ikisenä päivänä sama Me&I paita päällä. Ja joka päivä kun hain tytön tää poika tuli näyttämään ja kertomaan miten hienon paidan äiti hälle osti =)
Olihan se hieno paita, mutta mä toivon että ne on pesassu sitä välillä.

Mun tytön tarhassa on yksi poika, jolla oli tällä viikolla joka ikisenä päivänä sama Me&I paita päällä. Ja joka päivä kun hain tytön tää poika tuli näyttämään ja kertomaan miten hienon paidan äiti hälle osti =)
Olihan se hieno paita, mutta mä toivon että ne on pesassu sitä välillä.

No mä veikkaan, et poika itse on niin intona paidasta, että haluaa sen suoraan narulta taas päälle.

parempia? ehkä jollain tapaa, tulee mieleen sanat siisti, puhdas, hygieeninen, tiptop, bioluvil, sh, lto, farmari, säännöllinen päivärytmi, palstamamma, puistomamma,perhekerhomamma, avoinpäiväkotiaktiivisuus, sosiaalisuuskin, kuten joku jo totesi, myös lapsilähtöisyys.

negatiivisenä mielikuvana keskinkertaisuus laumasieluisuus ja kaikki siihen liittyvät ikävät ihmisen piirteet, kuten juoruilu

Ei hel...mulle tää termi 'miikkariperhe' edustaa fantasiamaailmaa jonka kanssa en ole elvässä elämässä päässyt kosketuksiin. Mulla ei siis ole minkäänlaista tarttumapintaa miikkareihin. Saatikka sen hypetyksen ympärillä pyörivään hömpötykseen.

Not my cup of tea, aye'...:kiss:

En ajattele niin, että olisivat parempia, mutta niin kylläkin, että YRITTÄVÄT/HALUAVAT näyttää olevansa parempia ;) Tyyliin "meillä on kaikki aina kunnossa ja lapset käyttäytyvät aina hyvin ja käytämme toki myös sävy sävyyn sointuvia miikkari-vaatteita aina.." jne... sana sivistynyt ei ole mullekkaan se, joka tulee tästä mielikuvaksi ollenkaan..

Niin ja tämä mielikuva siis heistä, joilla aina on jotain miikkarivaatetta päällä kun ovat ihmisten ilmoilla.. ei koske heitä jolla joskus on jotain miikkaria, mutta ei AINA.

Yhteistyössä