A
"a.p"
Vieras
[QUOTE="ilona";25251691]Sinulla on kyllä niin samanlainen äiti kuin minulla anoppi et ihan kylmät väreet kulkee selkäpiissä. Tässä itse juuri käyn "eroprosessia" anopista läpi. Meillä välirikko oli onneksi niin totaalinen että mieleen ei jäänyt kytemään jossittelua siitä pitäiskö välejä yrittää korjata. Niin rumia ja pahoja asioita minulle sanoi. Voimia ja jaksamista tilanteeseen, äläkä anna äitisi käyttää lapsiasi manipuloinnin välineenä!
[/QUOTE]
Yritän! Harmi vaan se, että kun lapset menee isälle, niin äitikin siellä valitettavasti aina on.. ja missä ikinä käyvätkin. En isältä halua kieltää
lasten kanssa olemista ja menemistä.
Sulla anoppi on sanonut ilmeisesti suoraan, töksäytelly ja loukannu?
Meillä äiti on toiminut tavallaan harmittomasti/piilossa, jotta en voisi suoraan loukkaantua... hankala selittää! Nyt sitten helppo kieltää kaikki...
Yritän! Harmi vaan se, että kun lapset menee isälle, niin äitikin siellä valitettavasti aina on.. ja missä ikinä käyvätkin. En isältä halua kieltää
lasten kanssa olemista ja menemistä.
Sulla anoppi on sanonut ilmeisesti suoraan, töksäytelly ja loukannu?
Meillä äiti on toiminut tavallaan harmittomasti/piilossa, jotta en voisi suoraan loukkaantua... hankala selittää! Nyt sitten helppo kieltää kaikki...