onko tuo webbikamera silloin päällä kun siinä palaa sininen valo*?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja uuuu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

uuuu

Vieras
joo oon ihan käsi noiden juttujen suhteen...mut aina kun avaan läppärin niin siinä palaa se sininen valo.. ja sit pitää sammuttaa kone niin se valo lhtee pois. miten voi olla mahdollista et se itestään menis päälle:/??

nostan vielä tätä. Taas se valo, oli tässä koneessa ,kun tulin tähän:/. Miten se voi mennä päälle? Piti sammuttaa kone ja laittaa uudestaan päälle,niin sitä valoa ei ole enään.

Minkä johdon? Arvaa vaan olenko peittänyt,mutta haluan vaan tietää ,että miten se voi olla päällä,kun ei täällä ketään muita oo. hyi nyt rupes pelottaa:( jos täällä joku käy,kun en ole kotona:/

Ilmeisesti koneeseen voidaan hakkeroitua tai viruksesta tulla sellainen, että nettikameralla voi vakoilla. Laittaisin varmuudeksi tarran siihen. Saisi mielenkiintoista kuvaa ainakin meiltä aikaiseksi :D.

Niin siis isoissa tietokoneissa on webbikamera kiinni johdolla USB-portissa. Omaaan Logitech kameraani syttyy valo vain silloin kun se on päällä. On olemassa vakoiluohjelmia, joilla ulkopuolinen voi nähdä kuvan webbikamerastasi, mutta en silti usko, että sinulla on syytä huoleen.

[QUOTE="vieras";24561271]Ilmeisesti koneeseen voidaan hakkeroitua tai viruksesta tulla sellainen, että nettikameralla voi vakoilla. Laittaisin varmuudeksi tarran siihen. Saisi mielenkiintoista kuvaa ainakin meiltä aikaiseksi :D.[/QUOTE]

Kauheeta. oon nytki tissit paljaana,mut ei näissä mun rusinoissa mitään kahottavaa oo :D laitoin siihen maalarinteippiä paksusti eteen:D. pitäskö ens kerralla pyllistää paljas perse,jos sattuuki joku kyylään sieltä. mun kaveri kyllä tarkisti tän koneen ja kahto et kaikki kunnossa,eikä ollu mitään viruksia ym vakoiluohjelmia. mut silti outoa että siinä palaa se valo aina kun olen pois koneelta ja tuun takas niin se on siinä.

mulla on vielä uus hp:n kannettava. aina kun lähden koneelta pois. yleensä nostan sen pöydälle,läppä kiinni tai sammutan sen. jos kone pitkään päällä niin silloin yleensä valo on siinä.

nyt tohon tuli että : windows defenderin on tarkistettava tietokoneesi:O apua,yrittääkö joku homo mun koneelle:( lisäksi tulilukemaan yksi tärkeä viesti. en ymmärrä kyllä yhtään. mulla ei pitäs olla koko konetta.

no miten on voinu? kun ei tällä oo kukaan muu mua enne käyny kun tänään kaveri katto tän läpi,et ei oo viruksia ym. minä oon vaan käyttäny tätä...tietääkseni:/

Voihan se olla oletusasetuksena sielä, mistä sen tietää. Tai oot vahingossa jotaki pikanäppäintä onnistunu painamaan. Tarkista nyt kuitenki asia, josko sillä hoituis ongelma pois.

nyt tohon tuli että : windows defenderin on tarkistettava tietokoneesi:O apua,yrittääkö joku homo mun koneelle:( lisäksi tulilukemaan yksi tärkeä viesti. en ymmärrä kyllä yhtään. mulla ei pitäs olla koko konetta.

Voi huokaus. Samoja viestejä mullekki tullee, kuuluu konneen ominaisuuksiin nuo tarkistukset ym. Ja homot ei ole vaarallisia. Elä pelkää.

Windows Defender on Windowsiin sisältyvä vakoiluohjelmien torjuntaohjelma, joka suoritetaan automaattisesti, kun Windows käynnistetään. Vakoiluohjelmien torjuntaohjelmisto auttaa suojaamaan tietokonetta vakoiluohjelmilta ja muilta ei-toivotuilta ohjelmilta.
Windows Defenderin k

Yhteistyössä