Onko ultrassa "luvattu" sukupuoli pitänyt paikkaansa??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

-vierailija

Vieras
Eli onko rakenneultrassa luvattu sukupuoli pitänyt paikkaansa? mietin että uskaltaako luottaa,ultralaite oli ainakin uusi ja kysyin vielä kahdesti että näinkö on ja lääkäri oli alansa huippu...Jos mennyt pieleen veikkaus onko tapahtunut ihan lähivuosina vai aikaa sitten?

ei kai se nyt laitteesta ole kiinni,näyttääkö se oikein vai ei :D ja tietääkseni kukaan ei koskaan lupaa 100% varmasti sikiön sukupuolta?mun kohdalla ainakin esikoisen kohdalla "lupaus" piti paikkansa,tästä toisesta vkolla 26 nlalääkäri sanoi nähneensä samantien,että tyttö on tulossa..rakenneultrassa silloin vkolla 19+6 kätilö sanoi,että tytöltä vaikuttaa,muttei voi luvata mitään..

[QUOTE="tiina";25280847]Rakenneultrassa rv15 lääkäri sanoi, että poika tulossa ja paikkansa piti.[/QUOTE]

niin ja tää lääkäri oli alansa huippua, naistenklinikalla Erja Halmesmäki.
Poika täytti just 5vuotta.

Kyllä, poika syntyi kesällä. Näin itse pojan ulokkeen jalkojen välissä, en silti luottanut 100 % tietenkään.

Ei se muiden kokemuksista ole kiinni onko teillä mennyt oikein vai ei.

Tyttö luvattiin ja tyttö tuli. Ultrassa kätilö sanoi että nyt näkyy niin selvästi että ei voi erehtyä. Oikeassa oli, mutta raskauteni oli kyllä niin poikaraskaus mitäuskomattomimpia hömppäuskomuksia myöten :D

Pojasta ja tytöstä on kummastakin pitänyt paikkaansa. Poika kyllä harotti niin että mä ja mieskin nähtiin kumpi sieltä on tulossa :D Tytöstä sanottiin varovammin että tytöltä näyttää, mutta ei voi 100% luottaa. Kai siinä on sekin ettei vanhemmat sitten myöhemmin ala mussuttaa, niin jätetään aina se erehtymisen vara.

Ekasta en kysynyt. Tokasta sanottiin tyttö ja piti paikkaansa. Nyt tästä kolmannesta sanottiin poika ja kyllä mä aika luottavainen olen, että se pitää paikkansa. Oli rakenneultrassa jalat levällään ja siinä näkyi selvästi vehkeet.

Esikoinen on oli "selvä tyttö" ja poika tuli, alansa huippu lääkäri joka ultrasi kaikki erikoiset odotukset, kaksi tyttöä on olleet mahdottomia arvata ja yksi poika oli niin selvä tapaus, että minäkin ?äin kuvasta ihan selvästi.

Minulle tuli tyttö kuten ultrassa kerrottiin. Sairaalan naapuri pedin naiselle oli kerrottu pari päivää aikaisemmin että poika olisi tulossa mutta siinä erehtyivät.

Kävin eilen rakenneultrassa rv 20+1, tyttöä veikkaili.. Tosin olin itse muka näkevinäni kivekset..=) Mietin tässä vaan nyt kovasti että mennäkkö 4d ultraan vielä jos saisi enemmän varmuutta vaikka eihän sekään nyt ihan 100% ole. Ultran tekijä sanoi että koskaan ei voi olla varma ja vieheitä sattuu, olen itse ollu ihan varma että poika olisi tulossa... Ja aika huonosti haarojaan vauva näytteli että...=)

Onko teidän sairaaloissa ultralaitteessa se male/female juttu? kun olin kuopuksestä rv20+ jotain rakenneultrassa niin välillä sihen näyttöön ilmesty paino ym ja yläkulmassa luki female. Kätilö totesi ettei tuohon kannata uskoa. Menin rv 26+ 4d ultraan ja lääkäri sanoi että tytöltä näyttää ja tyttö sitten syntyikin.

molemmilla keroilla on pitänyt paikkansa. vanha mieslääkäri joka jäi eläkkeelle samaan syssyyn. sanoi olevan täysin varma että on poika ja niihän ne ovat olleet molemmat=)

Yhteistyössä