Onko väärin ihastua varattuun mieheen?

11.04.2010
48
0
6
Mulla oli pieni suhde erään miehen kanssa yli kaksi vuotta sitten. Suhde loppui miehen tahdosta ja se oli aika kova paikka mulle. Olin kauan aikaa miehelle vihainen. Sitten myöhemmin kuulin, että mies seurustelee ja sekin teki kipeää.

No mies on kännipäissään aina kiehnannut mun perässä ja väitti aivan pokkana erään kerran, että hän on eronnut siitä naisesta. No laitoin miehelle viestiä selvinpäin ja mies tunnusti, että kyllä hän on edelleen varattu. Viestittely meni sitten kuitenkin sille tasolle, että sovimme tapaavamme parin päivän päästä. Mä tuskailin ennen tapaamista, että mitä oikein olen tekemässä. Mietin peruvani koko jutun, mutta mies ehti tehdä sen ensin.

Mies edelleen seurustelee sen naisen kanssa, mutta on silti ollut mun perään. Tässä jokin aika sitten näimme baarissa, mutta hän oli siellä naisensa kanssa. Mies loi muhun pitkä katseita aina kun naisensa ei huomannut.

En voi mitään sille, että olen korviani myöten ihastunut tähän mieheen. En välittäisi yhtään vaikka hän pettäisi naistaan mun kanssa kun edes vielä kerran saisin tuon miehen edes hetkeksi.

Tiedän tämä on väärin ja todella väärin on se, että voisin olla osallisena miehen pettämisessä.

Tottakai tilanne on väärin ja tiedät sen itsekin.

Siltikin ymmärrän sun tunteita ja itseasiassa tämän miehenkin, on aika inhimillistä tuntea houkutusta väärään ihmiseen vääränä aikana.

Kai sitä ihastua saa, mutta ei saa mennä ihastumista pidemmälle. Ei mitään suhteilua, se on väärin. En voi ymmärtää pettäjiä enkä toisia naisia/miehiä, moraali hukassa ja mieleltään kieroja?!

ihastuminen ei ole väärin,mutta tuo että tietosesti olet siinä mielessä yhteyksissä varattuun,on väärin.
ja miten ihmeessä voit pitää tuollasta nuin alhasen moraalin omaavaa selkärangatonta miestä ihastuttavana ?

Alkuperäinen kirjoittaja endie:
ihastuminen ei ole väärin,mutta tuo että tietosesti olet siinä mielessä yhteyksissä varattuun,on väärin.
ja miten ihmeessä voit pitää tuollasta nuin alhasen moraalin omaavaa selkärangatonta miestä ihastuttavana ?

En mä mieheen ole nyt pitänytkään yhteyttä. En enää sen jälkeen kun hän perui tapaamisen. Me vain joskus kohtaamme toisemme ja selvä kipinä on meidän välillämme.

Ihastuminen ei ole väärin, teot taas ovat. Tiedät itsekin tekeväsi väärin. Tekstin perusteella tulee kuva, että mies käyttää sinua hyväkseen ja annat sen tapahtua. Lisäksi ex on aina ex, onko ne syyt mihinkään poistuneet. Jätetäänkö sinut taas hetken kuluttua.

kunhan sitten muistaa olla hiljaa eikä kitise kun se sama osuu omalle kohdalle tai kun mustasukkainen exä tulee ja vetää turpaan.

Muistan että olet kirjoittanut yksinäisyydestäsi ja siitä että toivoisit seksiä. Mutta mieti asiaa pidemmän päälle, haluatko että olet oikeasti vain se kakkonen, varasijalla. Se ei poista yksinäisyyttä ja pahaa oloasi. Voimia!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ihastuminen ei ole väärin, teot taas ovat. Tiedät itsekin tekeväsi väärin. Tekstin perusteella tulee kuva, että mies käyttää sinua hyväkseen ja annat sen tapahtua. Lisäksi ex on aina ex, onko ne syyt mihinkään poistuneet. Jätetäänkö sinut taas hetken kuluttua.

Enhän mä sen miehen kanssa ole pannut sinä aikana kun hän on seurustellut. Eikä kyse ole varsinaisesta exästä kun meidän juttumme oli niin lyhyt ja pieni silloin aikoinaan. Siihen on omat syynsä miksi tiemme erosivat.

Alkuperäinen kirjoittaja Yksinäinen Yvonne:

En mä mieheen ole nyt pitänytkään yhteyttä. En enää sen jälkeen kun hän perui tapaamisen. Me vain joskus kohtaamme toisemme ja selvä kipinä on meidän välillämme.

mitä tarkotat kipinällä ? sitä että mies haluu panna sua aina silloin tällöin,mutta ei kuitenkaan ole kiinnostunut suhteesta kanssasi kun ei nykyistään jätä ? jos noin,niin koitas nyt kunnioittaa itseesi hiukkasen enempi nainen .

Alkuperäinen kirjoittaja :):
Muistan että olet kirjoittanut yksinäisyydestäsi ja siitä että toivoisit seksiä. Mutta mieti asiaa pidemmän päälle, haluatko että olet oikeasti vain se kakkonen, varasijalla. Se ei poista yksinäisyyttä ja pahaa oloasi. Voimia!

Niin olenkin tehnyt aloituksen yksinäisyydestä ja se aloitus löytyy mun profiilista.

Kyllä mä tiedän etten saa sitä miestä ikinä omakseni, mutta yhden kerran voisin hänet vielä hetkeksi ottaa. Tiedän, se on väärin. Mutta todennäköisyys, että sitä tapahtuisi on hyvin pieni.

Pitäisi päästä tuosta miehestä yli ja katsella eteenpäin.

Alkuperäinen kirjoittaja ä:
Äijä kun on saanut sulta ... niin se on soronoo ja seuraavaa kehiin.

Ei välttämättä, kyllä miehelläkin tunteita voi olla muihinkin kuin omaan puolisoon. Ei se niin mene että naisen rakastuvat ja miehet ajattelevat vain pillua.

mitä tarkotat kipinällä ? sitä että mies haluu panna sua aina silloin tällöin,mutta ei kuitenkaan ole kiinnostunut suhteesta kanssasi kun ei nykyistään jätä ? jos noin,niin koitas nyt kunnioittaa itseesi hiukkasen enempi nainen .

Komppaan. Se on himoa, ei kipinää.

Eihän mulla ole mitään suhdetta sen miehen kanssa enkä ole hänen kanssaan ollut sen jälkeen kun tiemme erosivat.

ajatella. Kyseessä ei välttämättä ole elämää suurempi rakkaustarina, eiköhän maailma ole pullollaan ihan vapaitakin kipinän aikaansaavia miehiä. Mut siitähän on tieteellinen tutkimuskin, et naiset diggaa varattuja miehiä vapaita enemmän. Ehkä se kipinä tuntuu siks isolle just hänen kohdallaan.

Muistathan kohdella toista ihmistä niinkuin toivoisit itseäsi kohdeltavan, eli jos et halua tulla petetyksi, niin älä sotkeude sellaiseen puuhaan itsekkään.

Alkuperäinen kirjoittaja t:
ajatella. Kyseessä ei välttämättä ole elämää suurempi rakkaustarina, eiköhän maailma ole pullollaan ihan vapaitakin kipinän aikaansaavia miehiä. Mut siitähän on tieteellinen tutkimuskin, et naiset diggaa varattuja miehiä vapaita enemmän. Ehkä se kipinä tuntuu siks isolle just hänen kohdallaan.

Muistathan kohdella toista ihmistä niinkuin toivoisit itseäsi kohdeltavan, eli jos et halua tulla petetyksi, niin älä sotkeude sellaiseen puuhaan itsekkään.

Kyllä nämä tunteet miestä kohtaan olivat jo silloin kun hän oli vapaa. Mun tunteilla ei ole mitään tekemistä sen kanssa, että mies on varattu. Typerää ajatella, että ihastuisin mieheen vain sen vuoksi että hän on varattu.

Samoilla linjoilla täällä muiden kanssa, että ihastumisessa ei ole mitään väärää. Siihen se kannattaisi jättääkin.

Ei ehkä ihan verrattavissa tilanteeseesi, mutta erehdyin joskus varattuun mieheen lankeemaan, tosin kertoi olevansa varattu vasta liian myöhään, eli seuraavana aamuna kun nousimme samasta sängystä... Pidän kiinni tiukasta periaatteestani, että varattuun en koske. Ja vaikka tämä mies olisikin ollut valmis jättämään nyksänsä ja halusi minut, lähetteli paljon viestejä ja yritti pitää yhteyttä niin en pystynyt. Pitkän aikaa oli paskanmaku suussa koko jutusta. Ihastuin liian nopeasti ja sitten sain loskaa niskaan kun mies kertoikin totuuden itsestään.

Alkuperäinen kirjoittaja t:

Kyllä nämä tunteet miestä kohtaan olivat jo silloin kun hän oli vapaa. Mun tunteilla ei ole mitään tekemistä sen kanssa, että mies on varattu. Typerää ajatella, että ihastuisin mieheen vain sen vuoksi että hän on varattu.

Miehellä ei sinua kohtaan tunteita ole,pitää vain panona silloin tällöin jos siihen alennut.Muutenhan se olis jo jättänyt nykyisen akkansa ja ottanut sinut jos tunteita olis.Kuinka tyhmiä ämmät oikein on?

Alkuperäinen kirjoittaja fakta:
Miehellä ei sinua kohtaan tunteita ole,pitää vain panona silloin tällöin jos siihen alennut.Muutenhan se olis jo jättänyt nykyisen akkansa ja ottanut sinut jos tunteita olis.Kuinka tyhmiä ämmät oikein on?

Montako kertaa mun pitää tähän ketjuun kirjoittaa, että mä en ole sen miehen kanssa pannut kuin silloin kun olimme molemmat vapaita. En ole miehen kanssa ollut sinä aikana kun hän on seurustellut.

Alkuperäinen kirjoittaja fakta:

Montako kertaa mun pitää tähän ketjuun kirjoittaa, että mä en ole sen miehen kanssa pannut kuin silloin kun olimme molemmat vapaita. En ole miehen kanssa ollut sinä aikana kun hän on seurustellut.

Ja se on hyvä, voit kunnioittaa itseäsi ettet ole alentunut hyväsi käytettäväksi. Toivottavasti löydät pian itsellesi uuden ihastuksen, onhan kevät hurinoineen ;), ja vielä niin että saat mieluisaa vastakaikua.

tämä on tätä romantisointia asiaan jossa ei ole vaan mitään romanttista. että joku varattu katselee exäänsä.se on vain paskamaista ja kertoo että ihminen on mulkku.
jatka elämääsi ap ja jätä tuo typerä exä pois mielestäsi.

Yhteistyössä