Onko väärin jatkaa ystävyyttä veljen ex:n kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mielipiteitä kaipaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";28127231]Jatkat ystävyyttä Lauran kanssa kuten ennenkin. Teillä on pitkä historia, olette ystäviä ja lapsenne ovat serkkuja. Ei ole mitään syytä katkaista välejä, vaikka veljen uusi puoliso sitä vaatiikin. Kunhan on mustasukkainen.[/QUOTE]

Niin... kuka sen tietää vaatiiko oikeasti.

Vaikka tässä on nyt vain yhden ihmisen versio, kuten joku huomautti. Niin siltikin eihän aikuinen ihminen voi määrätä kenen kanssa saa olla ystäviä. Tottakai kun veljen edellinen suhde on noin kauan kestänyt niin tämä eksä on luonut suhteita myös veljen sukulaisiin.

Joten jatkat ystävyyttä, mutta tottakai pidät hienotunteisuutta mukana kun olet veljen uuden vaimon kanssa tekemisissä. Ei siinä oikeen muuta neuvoa voi antaa.

Juuri näin! Minä olen myös edelleen hyvissä väleissä veljeni eksän kanssa mutta en koskaan juttele meidän väleistä veljeni tai hänen uuden vaimonsa kanssa.
Ja olen toki myös veljeni nyksän ystävä.

Ihan noin yleensä, ihmiset ei tunnu ymmärtävän että kun ottaa uuden jo perheellisen puolison, niin mukana tulee aimo annos historiaa ja nykyisyyttä siitä "entisestä elämästä". Jatka vaan ystävyyttä, ja kerro myös veljesi nykyiselle vaimolle tuo mitä kerroit tänne.

Yhteistyössä