Onko väärin katkaista välit anoppiin, vai pitääkö vielä yrittää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vinkkejä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Itse en ole enää missään tekemisissä anoppini kanssa, ja kohta ei varmaan tyttömmekään tarvitse käydä siellä isänsä kanssa kylässä. Ja jos anoppi meille tulee kylään, niin itse en ole tuolloin koskaan kotona, lähden mielummin muualle kun kuuntelen miten p*ska ihminen ja äiti minä olen :(

Vihaan sukuriitoja ja kaunaa. Niissä yksi tai kaksi ihmistä saa monen muunkin "syyttömän" välit ihan sekaisin.

Minä vierailin aikoinaan isäni kanssa hänen vanhempiensa luona kaksistaan, mikä oli ihan ok. En muista koskaan mummon haukkuneen äitiäni minun kuulteni, sen sijaan äitini haukkui mummoni ja isän sisarukset.

mun anoppi on kans sellanen että on mielin kielin ja puhuu sitte takanapäin esim mun miehen veljelle ja sen vaimolle. Mutta siinäkö puhukoot, ihan sama. se tekee sitä vaan sen takia kun se on niin kateellinen mulle.

mun anoppi on kans sellanen että on mielin kielin ja puhuu sitte takanapäin esim mun miehen veljelle ja sen vaimolle. Mutta siinäkö puhukoot, ihan sama. se tekee sitä vaan sen takia kun se on niin kateellinen mulle.

Mistä tiedät että puhuu?

Itse en äitini vuodatuksia hänen miniästään kuunnellut vaan totesin etten halua kuunnella ko. asioita. Toisaalta en myöskään veljelleni tai hänen puolisolleen kertonut äitini kommenteista. Miksi pahoittaa toisen mielen?

[QUOTE="aloittaja";22913463]Esikoinen on ollut harvoin heillä, mutta aina itkuinen sen jälkeen ja kyselee saako jäädä kotiin ja miksi äiti haluaa olla minulle paha.
Tuntuu, että pää hajoaa. Nyt hän ei ole nähnyt lapsia kohta kahteen kuukauteen ja esikko ei ole yhtään kaipaillut eikä sellaisia itkukohtauksia ole tullut.

Ihan syvältä tämä tilanne.[/QUOTE]

Siis tän tekstin jälkeen oon sitä mieltä että hiiteen vaan koko akka, välit poikki vaan, ihan jo lapsen takia, sairasta!!!

Yhteistyössä