Onko väärin sietää pepulle taputtelua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Anna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Anna

Vieras
Juttu on niin, että sain työpaikan jota olen aina halunnut. Palkka on hyvä ja työ vastaa koulutustani. Pomoni on mukava, mutta ongelma on nyt seuraava;
Hän on noin 60 -vuotias perheellinen mies. Usein kun käyn hänelle puhumassa työasioista, hän taputtaa ikään kuin asian päätteeksi pepulle minua.

Tämä toistuu miltei aina kun käyn puhumassa. Vain yhden kerran palaverissa hän hyväili sisäreittäni lyhyen ajan.

Mitään ehdotuksia ei ole tullut tms. Vain pitkiä katseita mm vartalollani. Tiedän, että olen kaunis ja vartaloni nyt kiinnostaa yleensäkin miehiä, joten ei ole mitään uutta tuo.

Ongelma on nyt se, että jos alan valittaa, niin en etene ja varmasti riski irtisanomiseen kasvaa. Lisäksi minua ei oikeastaan edes häiritse tuo pieni koskettelu. Luulen, että se on pieni hinta maksaa hyvästä työpaikasta.

Pelkään vain, että pomon vaimo joskus saisi vihiä ja suuttuisi minulle asiasta vaikka en ole aloitetta tehnytkään.

Haluaisin jatkaa näin. En koe huonoa oloa asiasta. Onko riskit kuitenkin liian suuret?

OMG. Mä kyllä hajoiaisin..! ja välittömästi. Toisaalta jos sulle sopii, mut toisaalta.

Mua pyysi pomo joskus treffeille, ihan kiva tyyppi mutta työasiat ja yksityiselämä vaan täytyy pitää erillään. Joo, aloikin hakea uutta paikkaa ja häivyin sitten.. en siis tosiaan mennyt treffeille, oli nolo tilanne.

Alkuperäinen kirjoittaja Anna:
No, naisella on muutenkin haasteellista päästä etenemään ja mä en halua junnata. Teen mitä tahansa melkein että pääsen etenemään. Vaikka sitten seksiä..

Se on oikein! Pääset varmasti vielä pitkälle.

Alkuperäinen kirjoittaja *:
No, naisella on muutenkin haasteellista päästä etenemään ja mä en halua junnata. Teen mitä tahansa melkein että pääsen etenemään. Vaikka sitten seksiä..

Mikä se sun ongelma sitten oli?

No, eikös hän jo sen "ongelman" tuossa sano. Ongelma on vaan sen että meistä muista tuo hänen asenteensa on varsinainen ongelma mutta hänestä se ei ole ongelma ollenkaan. ;)

Kaikenlaisia bimboja sitä näkyy olevan maailmassa...

no just..jos se on ainoa keino päästä etenemään uralla, eikä esimerkiksi sinun työpanoksesi, työkokemuksesi jne. avulla, niin ehkä se on sitten se ja sama mitä sun pomosi tekee ja mitä annat hänen tehdä.

No jos sinua ei asia häiritse niin sittenhän kaikki on hyvin. =) Itseäni se kyllä häiritsisi niin että pomo saisi todennäköisesti käsilaukusta jos hipaisisikin. :kieh: :whistle: B)