Onko vaikea uskoa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mitenkä on?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
se on vain joidenkin vaikea sulattaa, eksän pitää olla hirmuakka joka terrisoi entisen elämää ja nykyisen vaimon pitäisi olla ihminen joka ei sulata että isä tapaa lapsiaan.
Näinhän tuo menisi. Kummaa kyllä että olen nähny enemmän entisen mieheni nykyistä kuin entistä miestäni.

No ei ole vaikeaa. Mä en kävis, mutta johtuu vaan siitä että ex on Sellainen kuin on, enkä heidän kanssa halua olla tekemisissä, uutensa varmaan on ihan mukava.

Alkuperäinen kirjoittaja Minä:
No ei ole vaikeaa. Mä en kävis, mutta johtuu vaan siitä että ex on Sellainen kuin on, enkä heidän kanssa halua olla tekemisissä, uutensa varmaan on ihan mukava.

No en minäkään sillä tavalla hyvänä ystävänä pidä entisen mieheni nykyistä.
Jos ajatellaan ihan perusjuttuja ja tulee kiistaa minun ja exäni kanssa koskien lapsiamme niin tietenkin vaimo on miehensä tukena ja oma mies minun.
On tässä tullu haukuttuu kumpikin toisemme pariin otteeseen. Kumpikin ei välillä ymmärrä että on vaikea sovittaa 2:den perheen elämä niin että elämä sujuu hyvin lasten suhteen.
Mutta hän on hyvää seuraa ja asioista olemme samaa mieltä.
On vain palstoja joissa haukutaan eksät ja nyksät, halusin tuoda esiin sen että eivät kaikki sellaisia ole

Yhteistyössä