Onko vaimoni enää koskaan kiinnostunut minusta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aviomies-65
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kyllä mun vanhan vaimon täytyy nyt ihmetellä sinua, ap, että alistut vaimosi edessä näin pitkälle, vaikkei teillä ole lapsia. Sinulle on kuule vaikka miten monta hyvää naista tarjolla, joiden kanssa ssinäkin tunnet, mitä on, kun rakastetaan. Kun sinua rakastetaan!

Älä enää anele, vaan vapauta vaimosi piinasta. Tulet huomaamaan, että sama vapautuminen tapahtuu sinullekin. Ujo mies on sängyssä ujo vain, jos hän on epävarma naisensa tunteista ja hyväksymisestä. Mulla on mies, joka alussa oli ujo, mutta eipä enää piankaan.... Meillä on ollut ihanaa, koska kumpikin tuntee olevansa hyväksytty.

Sekin mimusta on turhaa, että kuvittelet naisen lapsen olevan este hyvälle parisuhteelle. Ei varmasti ole, jos sinä kohtelet molempia hyvin. Jos rakastat naista koko sydämestäsi, hyväksyt varmasti hänen lapsensakin, sillä hänhän on osa naistasi. Toisekseen, oikean ihmisen kanssa voitkin haluta lapsen, jos se on mahdollista. Jollei ole, saat sen kaupanpäällisinä.

Ei voi puhua täydellisesti toisiinsa sopivista ihmisistä, jos seksin alueella on noin puutteellista. Minusta sinä kieltäydyt näkemästä todellisuutta. Roikut jostain kumman syystä tässä liitossasi, jossa ei ole näkyvissä parempaa. Hyppää pois kaulakiikustasi, jotta tunnet, miten vapaa ihminen hengittää.

Minäkin ihmettelen sitä, että jos teillä ei ole lapsia, niin mitä ihmettä enää roikut suhteessa. Sitähän sanotaan, että intohimovaihe kestää suhteessa noin 6 - 24 kk, jonka jälkeen punnitaan se, mitä suhteessa on tarjolla. Jos suhde on perustunut pelkkään seksiin, ero tulee yleensä viimeistään kahden vuoden päästä, kun se seksikään ei enää ole niin huimaa. Silti vaikka intohimovaihe onkin ohi, niin eihän se tarkoita, että seksi kokonaan loppuisi, vaan se ehkä muuttuu spontaanimmasta enemmän suorittamiseksi. Tosin tässä asiassa on pariskunnittain eroavuuksia. Jotkut mieluummin vain masturboivat, kun taas toiset haluavat "aitoa tavaraa". Voi olla, että seksiä on parisuhteen kummallakin osapuolella edelleen esim. 3-4 kertaa viikossa, mutta toinen hakkaa hanskaan ja toisella on joku "hoito" työpaikalla tai vaikka naapurissa.

Minusta seksi on se liima, joka pitää pariskunnan läheisinä. Jos kodista saa hyvää seksiä, niin minulla ei ole mitään halua lähteä jonnekin baariin notkumaan, jossa saisin 3-4 tunnin kännäämisen jälkeen hikistä piliä mieheltä, joka on liian kännissä ja yrittää puoliveltolla tökkiä, jotta hän itse laukeaisi. Kyllä minä ainakin haluan omalta mieheltä sitä seksiä. Valitettavasti vain nykyinen mies istuu mieluummin siellä baarissa (vonkaamassa vai pelkästään juomassa, en tiedä), joten seksikaupan korvike hoitaa minun seksielämääni.

AP: Vaikka seksielämä vähän hiljenee vuosien varrella, niin on niitäkin pariskuntia, joiden seksielämä on yhä yli 10 vuoden jälkeenkin aktiivista (esim. 3 kertaa viikossa) ja kummatkin osapuolet saavat orgasmeja. Usein pitkässä suhteessa on mahdollisuus kehittää seksitaitoja, kokeilla uusia asioita ja keskittyä siihen, että osaa sekä ottaa että antaa seksiä.

Alkuperäinen kirjoittaja No voi jesses!:
Kyllä mun vanhan vaimon täytyy nyt ihmetellä sinua, ap, että alistut vaimosi edessä näin pitkälle, vaikkei teillä ole lapsia. Sinulle on kuule vaikka miten monta hyvää naista tarjolla, joiden kanssa ssinäkin tunnet, mitä on, kun rakastetaan. Kun sinua rakastetaan!

Älä enää anele, vaan vapauta vaimosi piinasta. Tulet huomaamaan, että sama vapautuminen tapahtuu sinullekin. Ujo mies on sängyssä ujo vain, jos hän on epävarma naisensa tunteista ja hyväksymisestä. Mulla on mies, joka alussa oli ujo, mutta eipä enää piankaan.... Meillä on ollut ihanaa, koska kumpikin tuntee olevansa hyväksytty.

Sekin mimusta on turhaa, että kuvittelet naisen lapsen olevan este hyvälle parisuhteelle. Ei varmasti ole, jos sinä kohtelet molempia hyvin. Jos rakastat naista koko sydämestäsi, hyväksyt varmasti hänen lapsensakin, sillä hänhän on osa naistasi. Toisekseen, oikean ihmisen kanssa voitkin haluta lapsen, jos se on mahdollista. Jollei ole, saat sen kaupanpäällisinä.

Ei voi puhua täydellisesti toisiinsa sopivista ihmisistä, jos seksin alueella on noin puutteellista. Minusta sinä kieltäydyt näkemästä todellisuutta. Roikut jostain kumman syystä tässä liitossasi, jossa ei ole näkyvissä parempaa. Hyppää pois kaulakiikustasi, jotta tunnet, miten vapaa ihminen hengittää.

On varmaan noin. Tuon voisi vaan laittaa joka toiselle suomalaiselle avioparille neuvoksi. :(

Alkuperäinen kirjoittaja free bird -68:
AP: Vaikka seksielämä vähän hiljenee vuosien varrella, niin on niitäkin pariskuntia, joiden seksielämä on yhä yli 10 vuoden jälkeenkin aktiivista (esim. 3 kertaa viikossa) ja kummatkin osapuolet saavat orgasmeja. Usein pitkässä suhteessa on mahdollisuus kehittää seksitaitoja, kokeilla uusia asioita ja keskittyä siihen, että osaa sekä ottaa että antaa seksiä.

Niin varmasti. Mutta minkäs teet kun vaimoa ei kiinnosta jutut. Ei auta seksikaupan lelut, ei akrobatia keittiön pöydällä eikä MIKÄÄN jos toista ei enää kiinnosta.

Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
Jäljennä mainittu (tottumus jne) lienee syy. Muuten menisi niin hyvin. Mutta tuskin tässä järkeä on pidemmän päälle.

Mutta kun ei viitsisi erotakaan noin pienen syyn takia? Ainahan arki tulee parisuhteessa vastaan.
PIENEN syyn? Vaimollasi on ollut suhde, eikä hän enää halua ollenkaan seksiä kanssasi. Sinä olet onneton, ja jos jatkat tässä suhteessa tulee loppuelämäsikin olemaan sekä onneton että seksitön. Tämä tuskin tulee muuttumaan, kun tilanne on kerran ollut tuo jo kaksi vuotta. Tuo ei ole "arkea", tuo on, anteeksi nyt vain, tuhoon tuomittu suhde jossa molemmat olette onnettomia. Mietipä siis uudestaan, ovatko mahdollisen eron syyt PIENIÄ?!

Alkuperäinen kirjoittaja free bird -68:
Minusta seksi on se liima, joka pitää pariskunnan läheisinä. Jos kodista saa hyvää seksiä, niin minulla ei ole mitään halua lähteä jonnekin baariin notkumaan,

Joopa joo, toivottavasti tämä lausahdus oli lipsahdus, vai onko tosiaankin niin, että seksin laatu on syy pettämiselle?

Jollekin hyvä seksi voi tarkoittaa kerran viikossa saunan jälkeen lähetyssaarnaajan asennossa tapahtuvaa yhteistä lystinpitoa, toiselle taas päivittäinenkään akrobatia ja hillittömät orkkusessiot ei riitä.

Ihan kuin puhuttaisiin urheilusuorituksesta. Ja sitähän se tuntuu näitä palstoja selaillessa olevankin - välineurheilua, johon ei välttämättä tarvita edes toista elävää ihmistä.

Yhteistyössä