Täällä on tänään ollut kaunis aurinkoinen ilma ja pikkupakkasta. Olen yrittänyt houkutella lasta ulos pulkkamäkeen, hiihtämään, muuten vain lorvimaan, laskiaisriehaan, eikä mikään kelpaa. Hän ei halua ulos, sisällä on niin paljon kivaa touhuttavaa. Löydettiin kirppikseltä aamupäivällä askarteluvälineitä ja nyt niistä hommista ei voi luopua millään.
Onko se jossain laissa määrätty, että sisällä viihtyvä lapsi on vietävä ulos vastoin tahtoaan?
Onko se jossain laissa määrätty, että sisällä viihtyvä lapsi on vietävä ulos vastoin tahtoaan?