Onko vauvalla LIIKAA vaatetta ulkona nukkumiseen, jos on puettu näin:

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Esikoinen09
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Esikoinen09

Vieras
- body
- sukkahousut
- ohut puuvillainen neuletakki
- collegehousut
- villasukat
- tumput
- kypärälakki
- kevyt talvilakki
- toppapuku
- äitiyspakkauksen makuupussi

Lapsi siis nukkuu kovakoppaisessa vaunussa parvekkeella (ei lasitusta, joten tuuli pääsee parvekkeelle) ja pakkasta on -5.

Esikoinen kyseessä, kuten kysymyksestä huomata saattaa... :)

Meil oli vauva autotallin katoksessa vaunuissa. Lämpöpussissa.

Päällä oli body, sukkikset, housut. Kypärämyssy ja ohut lakki. Villasukat ja tumput & fleecehaalari. Niska oli lämmin joten kylmä ei ollu.

Villahaalari vielä ostamatta ja ajattelin käyttää villahaalaria sitten kun on lähemmäs -10.

Sukkahousuja olen ostanut Stokkalta, Anttilasta, Cittarista... Villahaalareita löytyy myös Anttilasta, Prismasta, Cittarista, Name It:stä...

Jos ei ole kuuma nin mikäs sitten.
Meillä on vauvalla vain
pitkähihainen body
housut
sukat
ä- pakkauksen toppapuku
tumput
sukat
töppöset
kypärämyssy
ja
huppu päässä

Kovassas kopassa nukkuu vielä makuupussin sisällä.

ei kuulosta liialta, elilen illallameillä tyttö kivat villahaalari ja kypärämyssy päässä, tumput ja töppöset, ei muuta mut meil on vaunukopassa alla ja päällä talja ja se äpmakuupussi, kuuma oli tytöllä taas kun siirsin sänkyyn :ashamed: , mut kun ei osaa laittaa vähempääkään

kirppikseltä oon ostanu sukkiksii

Hyvältä kuulostaa. Meidän 1,5v meni nukkumaan näissä vaatteissa: body, sukkikset, fleecehaalari, villasukat ja -tumput, toppapuku, kinttaat ja pehmeät karvavuorilliset töppöset. Asteita -5, vaunuissa alla lampaantalja, päällä villapeitto. Kunhan mittari laskee -10 niin laitetaan villahaalari fleecen tilalle.

Alkuperäinen kirjoittaja jjj:
Hyvältä kuulostaa. Meidän 1,5v meni nukkumaan näissä vaatteissa: body, sukkikset, fleecehaalari, villasukat ja -tumput, toppapuku, kinttaat ja pehmeät karvavuorilliset töppöset. Asteita -5, vaunuissa alla lampaantalja, päällä villapeitto. Kunhan mittari laskee -10 niin laitetaan villahaalari fleecen tilalle.

Ja tietysti päässä paksumpi kypärämyssy!

Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Sellainen kysymys että mistä olette ostaneet vauvalle sukkahousuja?? Tai villahaalareita? Ihan pieniä kokoja siis.

H&M:ltä ja Lindexiltä ostin vauvalle 50-56cm sukkahousuja. Villapukuja/-haalareita löytyy varmaan marketeista. Meillä minä itse olen tehnyt vauvalle villapuvut, tosin menee pari kuukautta että valmistuu...