V
vieras
Vieras
Kun meillä tyttö reilu 8 kk ja on vierastanut jo 4-5 kk iästä lähtien. Koko ajan on vierastanut, joskus enemmän joskus vähemmän, mutta aina kuitenkin on vierastanut. Ainut jota ei itke on toinen mummo, sitäkin kyllä pitkään katselee, mutta sitten voi jo alkaa "jutella" kun on saanut rauhassa katsella. Välillä kun on minun tai isin sylissä kun vieraita tulee, ei itkua tule ja voi sitten olla vaikka jopa vieraan sylissäkin jos hyvin käy.
Vierastaminen käy ilmi itkemisestä. Itkee kovasti jos joku tulee liian lähelle liian nopeasti, joskus itkee siis vaikka on sylissäkin. Esim. jos on rattaissa istumassa ja näkee minutkin, mutta joku vieras tulee pällistelemään lähelle niin itkuhan siinä tulee.
Tätä jotkut kovasti ihmettelevät kun vierastaa niin kovin. Onko vierastaminen sitten jotenkin harvinaista eikä ns. normaalia??
Missähän vaiheessa saattaa alkaa hellittämään.
Vierastaako teidän vauvat? Jos, niin miten se käy ilmi?
Itse olen miettinyt, että ollaanko oltu liikaa kotosalla. Ollaan meinaan aika paljon kotona, kun itsekin olen ns. "erakkoluonne". Joka viikko nyt sentään kuitenkin näkee muitakin kasvoja kuin minun tai isän.
Vierastaminen käy ilmi itkemisestä. Itkee kovasti jos joku tulee liian lähelle liian nopeasti, joskus itkee siis vaikka on sylissäkin. Esim. jos on rattaissa istumassa ja näkee minutkin, mutta joku vieras tulee pällistelemään lähelle niin itkuhan siinä tulee.
Tätä jotkut kovasti ihmettelevät kun vierastaa niin kovin. Onko vierastaminen sitten jotenkin harvinaista eikä ns. normaalia??
Missähän vaiheessa saattaa alkaa hellittämään.
Vierastaako teidän vauvat? Jos, niin miten se käy ilmi?
Itse olen miettinyt, että ollaanko oltu liikaa kotosalla. Ollaan meinaan aika paljon kotona, kun itsekin olen ns. "erakkoluonne". Joka viikko nyt sentään kuitenkin näkee muitakin kasvoja kuin minun tai isän.