Onko viinirypäleet muka lihottavia?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "wut"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kai sillä viitataan siihen, että ne sisältävät paljon sokeria. En usko, että sen lihottavampia kuin mikään, jos ei vaan vedä niitä kilotolkulla vaan kohtuudella.
 
Taitaa sisältää sokeria reippaasti ja varmaan huono vaihtoehto ainakin jos syö paljon niitä.
 
Jos sadassa grammassa on jotain 70-80 kaloria niin siinä puolen kilon pakkauksessa sit melkein 400. Sama kuin söisi sata grammaa kermajuustoa. Tai reilut viiskyt grammaa voita. Tai Jättis-tuutin.
 
En taida kyllä tuntea ketään, joka olisi itsensä lihottanut viinirypäleillä. Ei niitä niin paljoa voi kukaan syödä ;)
Mutta jos ihan tiukkaa ruokavaliota vetää, niin ei siihen kuulu minkäälaiset hedelmät.
 
Sokeriahan niissä on reippaasti, mutta onpahan luonnollisessa muodossaan, eikä mitään lisättyä. Laihduttajan ei varmaan kannata kilotolkulla rypäleitä ahtaa, mutta jos on vaikkapa napostelun himo ja jotain makeaa haluaa itselleen sallia, niin ihan hyviä karkinkorvikkeita ;)
 

Yhteistyössä