Onkohan anoppini narsisti?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei yritä enää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Anoppi kuulosti tyypilliseltä alkoholistilta ja sinä hiukan epävarmalta ihmiseltä. Joka tykkää ennemmin myötäillä kuin tehdä oman mielensä mukaan.

En sano millään pahalla. Itse olen alkoholisti perheestä ja vasta kun oma epävarmuuteni väheni ja itsetuntoni parani, alkoi elokin sujua enemmän minun mieleni mukaan ja tuntumaan paremmalta.

[QUOTE="plop";27271067]Anoppi kuulosti tyypilliseltä alkoholistilta ja sinä hiukan epävarmalta ihmiseltä. Joka tykkää ennemmin myötäillä kuin tehdä oman mielensä mukaan.

En sano millään pahalla. Itse olen alkoholisti perheestä ja vasta kun oma epävarmuuteni väheni ja itsetuntoni parani, alkoi elokin sujua enemmän minun mieleni mukaan ja tuntumaan paremmalta.[/QUOTE]

juomaan? Puute jostakin. Hormoonien puute. miten masennut? miks juot? Miks käytät huumeita? Alhanen hormoonien puute. Lääkkeillä autetaan hormoonit tasapainoon. Mutta ei koskaan etsitä miks hormoonit alhaalla?

No ainakin anopissasi on hyvin paljon narsistisia piirteitä. Isäni on narsisti (ihan diagoosin saanut) eli kokemusta on. Epäilen kyllä että anopissasi on vielä paljon piirteitä joista et tiedä mitään kun et ole elänyt sen ihmisen kanssa... Ulkopuolisena näet vain hyvin pienen osan anoppisi luonteenpiirteistä.

Mutta ihan sama mikä diagnoosi, hullulta kuulostaa enkä pitäisi tuollaiseen yhteyttä! Enkä varsinkaan päästäisi lastani hoitoon tuollaisen luo.

[QUOTE="hmm";27271157]No ainakin anopissasi on hyvin paljon narsistisia piirteitä. Isäni on narsisti (ihan diagoosin saanut) eli kokemusta on. Epäilen kyllä että anopissasi on vielä paljon piirteitä joista et tiedä mitään kun et ole elänyt sen ihmisen kanssa... Ulkopuolisena näet vain hyvin pienen osan anoppisi luonteenpiirteistä.

Mutta ihan sama mikä diagnoosi, hullulta kuulostaa enkä pitäisi tuollaiseen yhteyttä! Enkä varsinkaan päästäisi lastani hoitoon tuollaisen luo.[/QUOTE]

hylätään kun käyttäytyy oudosti. Sitä se suomalainen kulttuuri on!

Yhteistyössä