onkohan kaikki muistanu infoa jälkikasvuaan??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vihainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vihainen

Vieras
:kieh: katsoinpa äsken ikkunasta ja joku 6-8v poika kokeili kaikkien postilaatikot! menin huutamaan että hei, mitä puuhaat? niin sanoi että tarkistaa onko kellään postia. just. no huusin sit että sulla ei oo lupaa käydä kenenkään muun postilaatikkolla kuin omallasi. siksi siis huusin kun oli toisella puolen katua, ja hieman sivussa. en siis karjunut.. no jäi kaks postilaatikkoa häneltä nyt kokeilematta.

kai te olette muistanu puhua et tuo on laitonta. varsinkin jos sieltä postit otetaan leikkiin tms. kyllä mua ainakin ketuttaa jos joku vie postit, eikä edes ilkeyttään, vaan siksi että ei tiedä et se on kiellettyä. \|O

Meillä esikoinen vasta 3v ja olen kyllä sanonut asiasta hänelle,kun joskus on jonkun postilaatikkoon koskenut (ei yllä vielä avaamaan kantta onneksi).
Kyllä jonkun 6v pitäisi jo tietää, ettei kenenkään postia mennä kattelemaan,oli kyseessä leikki tai ei. Ihan oikein teit sanoessasi pojalle.

Täällä niin korkealla että alle 4-vuotiaat ei yllä ja ei meillä kyllä isommalla edes tulisi mieleen mennä toisten laatikoille. Tietää oikein hyvin, mikä on hänen, ja mikä muiden.

Juu, on kerrottu. Toivottavasti muistavat asian myös sitten murkkuikäisinä, kun saavat päähänsä pamautella paukuilla toisten postilaatikot taivaan tuuliin. Ja toivottavasti eivät sitä koskaan edes saa päähänsä.

sitäpä ihmettelenkin, kun oli niin iso, et yksin oli fillarilla liikenteessä, eikä asu tässä kadulla. luulisi tietävän että on kiellettyä, mutta vaikutti ihan siltä kuin hän ei olisi tienny et se on kielettyä? tai sit se säikähti mua, hih, hassua olla nyt se vihainen naapurin akka, auktoriteetti. juu, kaipa sitä tulee vanhaks sit ite.