Onkohan mua viilattu linssiin huuto.netissä??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja voi apua...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

voi apua...

Vieras
Huusin yhden kohteen osta heti huudolla. Kohteesta ei ollut ns. juuri kyseisestä tuotteesta kuvaa vaan kopio jolatain liikkeen sivulta millainen se on.
No, meni 2 pvä. ennenkuin pääsin metsänkeskeltä kyseistä hutoa maksamaan. Hän heti kyseli että meinaanko ostaa ja koska maksan jne... Eli sai maksun 2pvä. pääsät huudosta tililleen. Sitten laittoi viestin että laittaa paketin postiin ja sen seurantanumeron tulemaan eriviestillä, Ja että paketti olisi viim. ma. nyt perillä. No, ei ole pakettia näkynyt, eikä liioin sitä seurantanumeroakaan... Pistin eielen jo viestiä , että onko laittanut paketin postiin? ei vastausta....
Nyt rupesin hätäilemään, että näinköhän mua on huijattu?? Ja kyse ei ole mistään ihan pikkusummasta...

Rikosilmotus NYT HETI ennen ku menee jäljet kylmäks. Onko sulla tiedossa nimeä, osotetta?

Lisäys kun sen ilmotuksen voi sitten perua jos osoittautuu vääräks hälytykseks.

Eli soittaisin poliisille, sit soittaisin ko tyypille. Jos ei tulis vastausta, laittaisin, että poliisille on tehty rikosilmoitus.

Jos ei siis ollut pikkusumma.

Laitan sekä sähköpostiin että puhelimeen viesti että otat yhteyttä poliisiin jos hän ei ota pikaisesti yhteyttä sinuun. Yleensä säikäyttää sen verran että asiat alkaa sujua.

no en mä nyt sentäs ihan viel näin tiistaina sais slaagia ja lähtis tekemään rikosilmotusta :o Ihmisillä voi tulla esteitä ettei heti pääse, ei ostajakaan aina samana päivänä tosiaan pääse maksamaan kun huudon voittaa.

Soittaisin enkä pistäisi enää viestejä :) Sillähän se selviää. Ja jos ei vastaa heti niin soittaisin virka-ajan jälkeen koska ihmisethän voi olla töissä.

muoks: mitä ne poliisitkin kelais kun soittaisi että "eilen piti olla paketin kotona ja siitä on jo yksi päivä!" :whistle: eiköhän he kehoittaisi ensin odottelemaan hetken ja yrittämään yhteydenottoa.

Kyse 110e. Ei pikkusumma meidän perheelle! Lupasi laittaa postiin viime vko:lla loppuvko:sta. Eli tietty voi olla et ei ole ehtinytkään laittamaan postiin.... Mut ois kiva jos ilmoittelis missä mennään...

Katsoin palautteita,ja siellä ei ainakaan mitään kovin negatiivista.

Hei haloo! Nyt vähän malttia! Tämän viikon nyt ainakin yrität vielä tyyppiä tavoitella ennen kuin alat edes miettiä mitään rikosilmoituksia.

Ota puhelin käteen ja soita. Eivät kaikki asu tietokoneen ääressä ja oikeasti siellä on voinut sattua jotain, vaikka joku sairaustapaus. Ei ne kaikki aina pelkkää selittelyä ole.

Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
Katsoin palautteita,ja siellä ei ainakaan mitään kovin negatiivista.

Mitä tarkoittaa kovin negatiivista?? Siis onko jättänyt ottamatta yhteyttä ennenkin, onko lähetykset takunneet vai mitä? Itse en ikinä osta sellaisilta, joilla on kiistatonta huonoa palautetta.

Joo, ehkä ylihätäköin turhaan liian pian... Yleensä meillä kaupat sujuneet puolin toisin hyvin tuolla huuto.net. Mutta nyt en tiedä miksi mua rupes epäilyttämään:(

Onko kyse ihan postipaketista, vaiko kirjeestä?
Meinaan, että jos on myyjö esim pe-iltapäivällä vienyt paketin postiin niin se on eilen tai tänään sun lähipostissa. Siten saat siis tänään tai huomenna sen "Sinulle on postipaketti"-lapun postitse.

Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Onko kyse ihan postipaketista, vaiko kirjeestä?
Meinaan, että jos on myyjö esim pe-iltapäivällä vienyt paketin postiin niin se on eilen tai tänään sun lähipostissa. Siten saat siis tänään tai huomenna sen "Sinulle on postipaketti"-lapun postitse.
Ihan isosta postipaketista Kyse. No, ootellaan..

Uusimmat

Yhteistyössä