J
jeps
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja rider:Alkuperäinen kirjoittaja vaimo:Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:Alkuperäinen kirjoittaja rider:Alkuperäinen kirjoittaja vaimo:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vaimo:HALOO! Kyllä niitä on naisiakin,jotka haluavat enemmän seksiä ja miehiä jotka pihtaa.. Jeesus.. TÄSsä Ei ole Kyse siitä onko MIES vai NAINEN.
Ei voi olla. Miehet ovat kaikki peniksensä jatkeita ja naiset harrastavat seksiä vain velvollisuudesta![]()
Niin tuntuu et tällä palstalla on aika monta sellaista naista.. Oonko mä ainut nainen joka oikeesti pitää seksistä ja tykkäis harrastaa sitä vaikka miten usein? Täytyy kyl sanoo miehelle et se on aika onnenpekka![]()
Etpä ole, mutta kyllä minä ihme kumma ymmärtäisin jos mieheni kävisi vaikka kemohoitoja lävitse, eikä jaksaisi kymmeneen kuukauteen pahoinvoinnin vuoksi harrastaa seksiä. Ei edes runkkaamaan minulle orkkuja. Joo hei, puhutaan asioilla niiden omilla nimillään.
Meillä on seuraava tilanne: miehen sairauden takia edellisestä seksikerrasta 3 kuukautta. Itselle ei ole tullut mieleenikään kiukutella miehelleni seksin puutetta ym. osaan kyllä itse runkata itselleni orgasmini ym. Ei tulisi mieleenkään pahentaa miehen oloa kitisemällä seksistä. Tiedän että hän ei voi tilanteelle mitään, enkä minä myöskään. Olen aikuinen ihminen ja seksuaalinen tyydytykseni on minun itseni hallussa.
Vakava sairaus on eri asia kuin raskaus tai flunssa..
Miksi? Miksi esim. kemohoidot eroavat raskaudesta? Jos oksettaa, emätin kuivuu, mieliala vaihtelee ja yleinen jaksaminen on niin heikkoa että hyvä kun pääsee sängystä ylös? Molemmat loppuvat jossain vaiheessa.
Raskaus EI ole sairaus! Tosin monet naiset käyttäytyvät kuten se olisi ja käyttävät sitä näinollen hyväkseen. Sellaiset saisi minun puolesta pysyä vanhanapiikana...