Onkohan mulla oikeutta olla vihainen miehelle tässä tilanteessa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ;(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
;

;(

Vieras
Tilanne on siis se että seksin suhteen on meillä ollut kuivaa kauan kun olen raskaana eikä yksinkertaisesti huvita. No sitten sanoin miehelle ihan puolitosissani että kävis vieraissa kun se niin tuskissaan vinkuu seksiä, tämä siiis suutuspäissä riidan aikana. No nyt kävikin sit ilmi että mies oli totellut kehotusta ja pettänyt minua ja yhteisen tuttumme kanssa!! Miten tästä nyt pitäs lähtee eteenpäin kun en ole edes varma onko minulla oikeus olla vihainen:(

No mä olen siitä erikoinen nainen että ymmärrän jos mies käy vieraissa jos ei kerran kotoa saa.
Koska tuskin kukaan haluaa puutteessa elää vain sen takia että toista ei huvita.

Kuivaa kautta?
Onko sitä pakko perinteistä yhdyntää suorittaa? voihan sitä pitää kumppanin perustarpeista huolta muutenkin. 5-10 minuuttia vaikkapa joka päivä tuskin vie liikaa arvon rouvan aikaa.

Tai vaikkapa 3 päivän välein.

_Pettänyt_ sinua yhteisen tuttunne kanssa ? Ensinnäkin pettikö hän ? vai harrastiko vain seksiä.

Pettymyksen ilmaisisin. Kyseessä kuitenkin raskaus, ei jatkuva juttu, minkä takia halut poissa. Pitäisi kyetä miehen elämään ilman seksiä siihen asti että asiat muuttuu.

Kuulostaa tosi mahtavalta parisuhteelta.. Ja joo on sulla aihetta olla vihanen vaikka olisit tuollaisen asian möläyttänyt. On se miehesikin aika tyhmä kun heti vieraisiin ryntää ja vielä jonkun tutun kanssa..

Voi jumalauta.. jätä se mies.. mikä kusipää!! Jokaisen pitää tietää et suutuspäissään kaikki sanoo asioita joita ei tarkoita ja vielä tekee tollasta raskaana-olevalle naiselle. Sen kuuluis olla sulle tukena ja lähellä eikä tehä tollasta.. huh huh..

Oletko oikeasti noin naiivi?!?

En mäkään halunnut seksiä koko raskausaikana enkä muutamaan kuukauteen synnytyksen jälkeenkään. Mies oli seksinkipeä, mutta sillä on toimivat kädet. ei se oikeuta pettämiseen. Mä kannoin meidän yhteistä lasta ja kärsin kaikki maailman vaivat, liikkuminen oli vaikeaa ja jouduin sairaalaankin muutamaksi kuukaudeksi makaamaan. ei siinä ollut seksi mielessä. Mieheni on sen verran aikuinen, että tajusi tilanteen täysin. Hän ei cvoinut maata puolestani sairaalassa, mutta teki kaiken voitavansa minun ja vauvan hyvinvoinnin eteen.

Nyt vauva pian vuoden, seksi taas loistavaa ja sitä on usein. Arvostan miestäni enemmän kuin ennen, koska hän tuki minua ja teimme vauvan yhdessä.

Tuollainen mies ei ole kunnon mies eikä myöskään kunnon isä.

Oho! Mä kyl pistäsin tollasen miehen pihalle... Täytyy tajuta mitä sanoo vaan suuttumuksen takia (ehkä vieläpä raskaushormoneissaan tms) ja mitä oikeesti tarkottaa. Fiksulla miehellä myös riittää ymmärrystä tollasessa tilanteessa eikä ala painostaa ja riitaa haastaa, vaikka vähän puutteessa oliskin. Hommat voi hoitaa itekin, jos ei ilman voi olla.

muuko ei koskaan ikinä sano suutuspäissään mitään mitä ei oikeasti tarkoita? En kyllä odottanut että mies näin tekee jos todella rakastaisi minua. Odotan yhteistä lastamme ja hän menee ja nussii toista!

Alkuperäinen kirjoittaja Olette typeriä:

En mäkään halunnut seksiä koko raskausaikana enkä muutamaan kuukauteen synnytyksen jälkeenkään. Mies oli seksinkipeä, mutta sillä on toimivat kädet. ei se oikeuta pettämiseen. Mä kannoin meidän yhteistä lasta ja kärsin kaikki maailman vaivat, liikkuminen oli vaikeaa ja jouduin sairaalaankin muutamaksi kuukaudeksi makaamaan. ei siinä ollut seksi mielessä. Mieheni on sen verran aikuinen, että tajusi tilanteen täysin. Hän ei cvoinut maata puolestani sairaalassa, mutta teki kaiken voitavansa minun ja vauvan hyvinvoinnin eteen.

Nyt vauva pian vuoden, seksi taas loistavaa ja sitä on usein. Arvostan miestäni enemmän kuin ennen, koska hän tuki minua ja teimme vauvan yhdessä.

No tuolla asialla ei taas ole mitään tekemistäö isyyden kanssa.

Olit puolitosissasi, joten et ihan sivusuunkaan puhunut? :whistle: Ehkä sait mitä tilasit? Voihan tuota muutenkin saada mielihyvää, keinoja on monenlaisia ja luulen et teidänki ois syytä kokeilla jotain niistä.

muoks. Enkä siis kirjottanut tätä negatiiviseen sävyyn :)

Mun mielestä taas on on oikeus suuttua, koska kai nyt jokainen pässi tajuaa ettei kaikkea riidan aikana sanottua tule ottaa tosissaan. Mies käyttää tota nyt tekosyynä ettei joudu ottaa vastuuta teostaan..

Alkuperäinen kirjoittaja ohis:

No onhan! Sillä on ihan KAIKKI tekemistä.

Siksi koska hyvä isä on myös naiselle hyvä mies. Yksinkertaista mutta totta. Lapsensa äitiä huonosti kohteleva ja epäarvostava isä ei ole hyvä isä.

minä ainakin suuttuisin ihan helvetisti! tuo on kuitenkin niin iso asia että siitä pitäisi puhua ihsn tosissaan, ja varmistaa onko toinen oikeasti sitä mieltä että vieraissa käyminen on ok, ennen kuin menee vieraisiin.

Pitää olla melko "pahasti" raskaana jos ei kädet ja suu toimi... Ja jos ei sen vertaa toisen haluja ymmärrä että auttaa edes muuten ilman varsinaista yhdyntää niin sietääkin miehen mennä vieraisiin.
Mut toivon että ap on Porvoosta tai käy muuten tosi kovaa sääliksi hänen miestään.

Alkuperäinen kirjoittaja On.:
Alkuperäinen kirjoittaja ohis:

No onhan! Sillä on ihan KAIKKI tekemistä.

Siksi koska hyvä isä on myös naiselle hyvä mies. Yksinkertaista mutta totta. Lapsensa äitiä huonosti kohteleva ja epäarvostava isä ei ole hyvä isä.

Höpönlöpön. Isyyden mitta on isän ja lapsen suhde. Sillä ei ole mitään tekemistä äidin ja isän suhteen kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja m:
Mun mielestä taas on on oikeus suuttua, koska kai nyt jokainen pässi tajuaa ettei kaikkea riidan aikana sanottua tule ottaa tosissaan. Mies käyttää tota nyt tekosyynä ettei joudu ottaa vastuuta teostaan..

Peesi!

Yhteistyössä