Onkohan mulla oikeutta olla vihainen miehelle tässä tilanteessa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ;(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
muuko ei koskaan ikinä sano suutuspäissään mitään mitä ei oikeasti tarkoita? En kyllä odottanut että mies näin tekee jos todella rakastaisi minua. Odotan yhteistä lastamme ja hän menee ja nussii toista!

Mitäs sitten kysyt että onko sinulla oikeutta suuttua? Jos kuitenkin olet jo suuttunut? Kyllä teillä varmasti parisuhteessa jotain on vialla muutakin jos mies menee pettämään. Ja edelleen mietin, että miksi raskauden aikana ei voi antaa toiselle jotain mielihyvää ilman yhdyntää?

Jos ei saa kotoa,pitää hakea muualta. Seksi,niinkuin rakastaminenkin on loppujen lopuks tahdon asia. Ota vaikka suihin mieheltäs jos yhdyntä on niin vastenmielistä.. Kannattais ehkä sun hommata joltain seksiterapeutilta apua siihen ettet haluu, koska pihtaaminenkin on väärin toista kohtaan... Seksi on osa parisuhdetta ja jos toinen kieltäytyy jatkuvasti seksistä,siitä seuraa luonnollisesti pettämistä ja ero.
Itse oon ollut naimisis nyt 5 vuotta ja oon antautunut vieteltäväksi myös sellaisina päivinä,kun ei niin hirveesti oo itteä huvittanut ja toimii meillä myös toisten päin,Me ollaan sovittu että sillon tällöin voi kieltäytyä,mutta ei kahta kertaa peräkkäin... Ja hyvin menee..

Eli jos joudut raskausaikana sairaalaan makaamaan moneksi kuukaudeksi ja miesparka joutuu olemaan ilman seksiä, niin sitten on oikeus seksiin?

Puhutte kuin miehet olisivat ihan moraalittomia eläimiä! Se lapsi tehdään yhdessä ja miehen tehtävä on tukea parhaansa mukaan naistaan. Ellei seksiin pysty, niin sitten ollaan ilman. Tietenkin. Ja kaikki puhuvat riidoissa asioita joita ei tarkoiteta. Tuo on pelkkä tekosyy ettei miehen tarvitse kantaa vastuuta teostaan.

Alkuperäinen kirjoittaja ?:
raskaana oleva nainen haluaa ottaa suihin varsinkin jos on kuvotusta?? ihmettelen vaan.. ja onhan miehellä omatkin kädet...

kyllä on ihmeellinen raskaus jos kuvotusta 9kk, yhdeksään kuukauteen ei ole haluja ja kädetkään ei toimi yhdeksään kuukauteen. :/

siis luinko mä nyt väärin, vai luenko rivien välistä, että on ap:n syy, että mies petti?
KYllähän lähes kaikkien tulee joskus sanottua suutuspäissään jotain mitä ei tarkoita.

Kyllä tossa vaiheessa sais mies pakata tavaransa, varsinkin jos ennestään ei ole lapsia!Jos lapsia on jo olemassa, niin sit voisi harkita, onko suhteella vielä tulevaisuutta.

Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
raskaana oleva nainen haluaa ottaa suihin varsinkin jos on kuvotusta?? ihmettelen vaan.. ja onhan miehellä omatkin kädet...

kyllä on ihmeellinen raskaus jos kuvotusta 9kk, yhdeksään kuukauteen ei ole haluja ja kädetkään ei toimi yhdeksään kuukauteen. :/

no tässä tilanteessa raskaus on vasta alussa viikkoja nyt 14...että sinä ilmeisesti kykenet ihan kevyesti ottamaan mieheltä suihin siinä välissä kun saat pääsi pöntöltä ylös hetkeksi....?

Minä en voinut/halunnut/pystynyt harrastamaan seksiä rv 25 alkaen kunnon vauva 6 kk. Oli se pitkä aika, mutta mies ymmärsi kyllä vaikka tiukkaa teki. Arvostaa kuitenkin sen verran, että ei todellakaan olisi pettänyt. Nyt seksi ja parisuhde toimii taas. Me ei olla missään muslimimaassa jossa naisen pitää antaa kun mies haluaa. Naisella on yhtäläinen oikeus sanoa ei, eikä se oikeuta liiton ulkopuoliseen seksiin. Jos se on tärkein asia, niin voi hakea eron ensin ja panna sitten ketöä haluaa.

Minoon kahdessaki nraskaudessa sanonu ukolle että kävis vieraissa kun minusta ei ole mihinkään.
Nyt varsinkin kun on kielto tehdä mitään, ollut jo reilu kk niin ei tuo tietävästi ole vieläkään vieraisiin lähteny...

Minusta ei ole oikeutta suuttua. Jos tuollaista sanoo, täytyy olla valmis kestämään seuraukset.

Minäkin olen muuten raskaana ollessani sanonut, että painuu vaikka vieraisiin, kunhan antaa minun olla. Mutta ei tuo ilmeisesti mihinkään mennyt...

No todellakin on oikeus suuttua!! :o
Saa olla aika saapas mies, jos lähtee "luvan saatuaan" uittamaan mulkkuaan jossain vieraassa römpsässä. Kertoo oikeesti paljon ukosta!

Tottakai sulla on oikeus olla vihainen. Mä heittäisin vastaavasta ukon heti pellolle eikä takaisin olis tulemista. Kyllä miehes oikeasti varmasti tajusi, ettet tarkoittanut tosissasi sitä että saa käydä vieraissa. Miten muuten tuli ilmi?

Alkuperäinen kirjoittaja no:
Tule sitten selittämään, kun olet joskus raskaana. Siihen saakka, PYSY HILJAA!

Estääkö raskaus järjenkäytön? Jos näin tosiaan on en kyllä yhtään ihmettele ettei kukaan halua palkata raskaana olevaa ihmistä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
oli kehaissut kaverilleen joka siis myös minun kaveri ja kaverini paljasti sitten minulle...

Ja sinä vielä mietit että jatkatko ukkos kanssa. Joo ja sitten ku olet synnyttämässä niin pitäähään sitä kunnon naimajaiset anteeksi varpajaiset olla.

Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Alkuperäinen kirjoittaja no:
Tule sitten selittämään, kun olet joskus raskaana. Siihen saakka, PYSY HILJAA!

Estääkö raskaus järjenkäytön? Jos näin tosiaan on en kyllä yhtään ihmettele ettei kukaan halua palkata raskaana olevaa ihmistä.

Kuule, jos sulla toisaan on ne aivot siellä haaroissa oikeasti, niin poistu takavasemmalle ennenkuin saat lauman akkoja lankoja pitkin kimppuus.

Yhteistyössä