Oon alkanut miettiä, et ex, josta oon paljon avautunut myös tääl ja faces ja kaikkialla, ja eka aina ihmiset kuuntelee mielenkiinnolla, mut sit kun kerron syvemmin mun ja exän erinlaisesta ystävyydestä, niin sit kaikki sanoo aina, et eihän toi oo normaalia. Niin oon alkanut miettiä, et miks mä en sit pääse exästä eroon ja luulen, et se johtuu siitä, et meillä on suoraan sanottuna jatkunut monet vuodet tää seksisuhde sen jälkeen, kun me erottiin. Nyt erosin ennen joulua mun yhestä pitkä aikaisesta parisuhteesta, kun sillä miehellä oli alkoholismi ja peliriippuvuus, mut siis sen parisuhteen aikana en kuitenkaan harrastanut exän kanssa seksiä, mut nyt se taas alkoi joulun jälkeen ja voin sanoa, et kun se alkoi, niin en voi ajatella mitään muuta kuin mun exää :heart: meillä on niiiiin taivaaallista yhessä :heart: mut en sit tajua, miksi exä valitsee jonkun toisen parisuhteeseen vakikumppaniksi....varmaan noitten ulkosten juttujen takia, koska mä olen ollut kyl yliopistossa kirjoilla kohta yli kymmenen vee, mut gradua ei vaan tuu
No joo siis mulla on aika rento asenne elämään ja niin on exälläkin, mut kai se exä sit häpeää mua, kun esim. sen vanhemmat halveksii mua, niin exä ei sit halua olla mun kanssa. Mut anyway, todellakin oon nyt päättänyt, et en enää anna exälle, et haluun tosissaan miehen joka sitoutuu muhun niin arkielämässä, facessa kuin muutenkin pitemmäksi aikaa (ja jolla ei oo alkoholismia/peliriippuvuutta)