T
Tyhmäkö?
Vieras
Tässä jokinaika sitten mä sain selville että mies on pelannut muutaman vuoden uhkapelejä enemmänkin. N. 30tuhatta euroa. Ottanut kulutusluottoja ja pikavippejä ja luottokortinkin käyttänyt tappiin. Kaikki sitten jääneet maksamatta. Osa on nyt jo ulosotossa ja osa vielä menossa.
Oli myös jättänyt muutamia laskuja lopulta rästiin ja näitten laskujen vuoksi hän kiinni jäikin.
Valehteli kyllä ennen kiinni jäämistään oikein sujuvasti minulle.
Olen ollut typerä ja lapsellinen kun olen hänen luottanut.
Lupasin että liittomme jatkuu jos mies menee hakemaan itselleen apua. Kävikin työterveydessä puhumassa ja sieltä kuulemma lähete jonnekkin ryhmään.
Viime yönä kun olin jo nukkumassa lasten kanssa jäi mies vielä valvomaan.
Oli sitten juonut alkoholia ja mennyt nukkumaan vasta viiden aikaan aamulla.
Kun nousin ylös löysin keittiönpöydältä muutaman ruttuisen paperin johon mies oli kirjoitellut mielestäni hyvin sekavia juttuja.
Jotakin tyyliin: Haluan irti tästä pelihelvetistä enkä pysty puhumaan näistä sulle.
Sä olet se vahvempi.
Mun oli pakko soittaa mun veljelle ja kertoo tästä. En halua salailla tätä ongelmaa.
Anteeksi että hoidan tätä kännissä...
Ja siis tälläistä ihme soperrusta muutama sivullinen. Onkohan tuo mies oikeesti aivan pipi päästään?
Harkitsen jo eroa tosi vakavasti.
Oli myös jättänyt muutamia laskuja lopulta rästiin ja näitten laskujen vuoksi hän kiinni jäikin.
Valehteli kyllä ennen kiinni jäämistään oikein sujuvasti minulle.
Olen ollut typerä ja lapsellinen kun olen hänen luottanut.
Lupasin että liittomme jatkuu jos mies menee hakemaan itselleen apua. Kävikin työterveydessä puhumassa ja sieltä kuulemma lähete jonnekkin ryhmään.
Viime yönä kun olin jo nukkumassa lasten kanssa jäi mies vielä valvomaan.
Oli sitten juonut alkoholia ja mennyt nukkumaan vasta viiden aikaan aamulla.
Kun nousin ylös löysin keittiönpöydältä muutaman ruttuisen paperin johon mies oli kirjoitellut mielestäni hyvin sekavia juttuja.
Jotakin tyyliin: Haluan irti tästä pelihelvetistä enkä pysty puhumaan näistä sulle.
Sä olet se vahvempi.
Mun oli pakko soittaa mun veljelle ja kertoo tästä. En halua salailla tätä ongelmaa.
Anteeksi että hoidan tätä kännissä...
Ja siis tälläistä ihme soperrusta muutama sivullinen. Onkohan tuo mies oikeesti aivan pipi päästään?
Harkitsen jo eroa tosi vakavasti.