M
miettii
Vieras
Ei ole naapurinsetää näkynyt pitkiin aikoihin ja varmimpana merkkinä ämmä käy itse kusettamassa koiraa. Se on aina ollut miehen hommaa siinä perheessä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja no:pitäiskö sun käydä nyt kun pimeä tulee, niin kurkkimassa ikkunasta. tai sit otat tiivimmän otteen etuoven kyttäyksestä ja seuraat, näkyykö sitä miestä. vaatii jo pitkää pinnaa, mutta tulos palkitsee.
Alkuperäinen kirjoittaja Rollolainen:mä luulin kans etä meidän naapuri oli eronnut muta eipäs lutkaan.Mies vain piskele toisella paikkakunnalla ja asuu siellä pidempiä aikoja kerraallan. tyäharjoitteluaikan hankki täältä ettei tarvitse olla erossa perheestään
Alkuperäinen kirjoittaja Jellonainen:Mitähän meidän naapurimme ovat miettineet, meillä on ollut juuri päinvastainen tilanne viime aikoina. Syynä se, että minulla on jalka paketissa ja olen möllöttänyt lähinnä sisällä jo kaksi kuukautta. Ja mieheni on ulkoiluttanut koiran. On mahtanut olla ihmisillä päänvaivaa![]()