Onkohan tämä mies kiinnostunut minusta??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihastunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ihastunut

Vieras
Tiedän, ettei kukaan voi vastata tähän miehen puolesta ja asiahan selviäisi kysymällä, mutta miltä nämä merkit teistä vaikuttavat. Eli, työkaveri kyseessä. Nähdään kahdesti päivässä kahvitunnilla. Yleensä minä olen siellä ennen miestä ja hän heti katsoo minuun tullessaan huoneeseen, ikäänkuin tarkistaa olenko paikalla. Jos olemme kahdestaan, kyselee paljon asioistani ja pitää keskustelua yllä. Jos meitä on enemmän, ei puhu suoraan kanssani mutta katsoo minuun puhuessaan. Joskus tuntuu katsovan vähän kauemmin kuin tarvisi. Vaikuttaa hermostuneelta, jos istumme lähekkäin, jalka vipattaa, pyörittelee mukia kädessään, vaihtaa asentoa vähän väliä ja koskettelee kasvojaan. Hymyilee takaisin, jos hymyilen hänelle. Kerran sanoin pöydässä jonkun hauskan kommentin ja hän toisti sen sanasta sanaan juuri pöytään tulleelle työkaverille. Ei käyttäydy samoin muita naisia kohtaan, ainakaan kun minä olen paikalla.

MUTTA, luulen että hän on varattu, koska tänään sanoi, että hänet "pakotettiin shoppailemaan". Kukas muu sitä tekisi kuin tyttöystävä. Eikai 25v enää äitinsä kanssa shoppaile. Ja nimenomaan käytti noita sanoja, pakotettiin shoppailemaan. Ei maininnut kenen kanssa. En oikein tiedä mitä ajatella tai miten suhtautua. Jotenkin tuntuu, että olisi kiinnostunut tai sitten on vain ERITTÄIN ystävällinen. Itse pidän hänestä ja olen hänelle ystävällinen ja olisin valmis tutustumaan lähemmin mutta mutta...

Luulen että hän on ihastunut. Olisit kysynyt kuka hänet pakotti shoppailemaan, mutta voithan vieläkin tehdä sen. Kysyt vaikka ohimennen joko olet toipunut tyttöystävän järjestämästä shoppailureissusta.

[QUOTE="hmm";24086267]millasessa työssä ootte?onko muutenkin avoin ja sosiaalinen,miten siis muiden kanssa?miesten ja naisten?vai onko paljon muita naisia?[/QUOTE]

Talousalalla ollaan, toimistotyössä. Ei tehdä samaa työtä kuitenkaan. On avoin ja sosiaalinen ja työpaikalla on enemmän naisia kuin miehiä, suurin osa keski-ikäisiä. Monesti kun lähden kahvilta ennen häntä, kuulen kuinka hän on enemmän äänessä kuin ennen lähtöäni. En oikein tiedä...

[QUOTE="vieras";24086300]kannattaa työkaverit jättää rauhaan vaikka olis kuinka kivoja, ystävällisiä ja komeita. terv. nim.merk. paljon hölmöillyt ja itsensä nolannut :D[/QUOTE]

Olemme molemmat "vain" kesätyössä ;)

Kyllähän tuo kiinostuneelta vaikuttaa. Onko miekkosella siskoa? (Se pakkoshoppailuseura nääs...)

En tiedä onko siskoa. Mutta esim. juhannussuunnitelmista puhuttaessa puhui vain itsestään, ei "meistä". Mitenhän voisin vaivihkaa saada selville onko hänellä tyttöystävää vai ei? En kehtaa suoraan kysyä. Eikä kovin usein ole tilaisuuksiakaan kahdenkeskeiseen jutteluun. Olen koittanut keksiä tikusta asiaa mennä hänen huoneeseensä mutta en keksi mitään. Meidän työmmekään ei mitenkään liity toisiinsa. Vaikeeta! Kyllä se ihan mun tuuria on että olisi varattu.

Mä en kyllä osaisi tuosta vielä tulkita, että toinen olisi kiinnostunut. Mutta se ei tietenkään tarkoita ettei olisi =) Lisää vähän kierroksia ja kokeile.

Sehän tässä onkin, kun en ole varma onko vain ystävällinen. Tietysti kun olen itse ihastunut vähäsen niin näen kaiken positiivisena. Mutta ei esim. muut miehet töissä tai miehet ylipäänsä suhtaudu minuun samalla tavalla kun tuo yksi. En tiedä miten lisäisi kierroksia. En kovin mielelläni "tyrkytä" itseäni vaan annan toisen tehdä siirron ensin. Ja sitä saakin usein turhaan odottaa. :/

Sehän tässä onkin, kun en ole varma onko vain ystävällinen. Tietysti kun olen itse ihastunut vähäsen niin näen kaiken positiivisena. Mutta ei esim. muut miehet töissä tai miehet ylipäänsä suhtaudu minuun samalla tavalla kun tuo yksi. En tiedä miten lisäisi kierroksia. En kovin mielelläni "tyrkytä" itseäni vaan annan toisen tehdä siirron ensin. Ja sitä saakin usein turhaan odottaa. :/

Voisit yrittää ihan normaalikeskustelussa kysyä vaikka, että miten juhannus meni tms. Siitä voisi irrota jo jotain tietoa. Voit itse keksiä viattomia aiheita, jotka kuitenkin antavat osviittaa. Kuten vaikka mitä tällaisella helteellä oikein iltaisin tekisi tms.

Ai miten saada selville onko mies varattu? Miehenä voin sanoa että paras keino on kysyä siltä. Ei tarvitse edes selitellä miksi, kysyt vain ikäänkuin ohimennen. Jos mies ei ole varattu ja on kiinnostunut sinulta ja ei ole täysin munaton, hän tekee seuraavan siirron ennemmin tai myöhemmin. Naisille tuo on niin helppoa, miehen taas pitää olla hyvin varovainen kysyessään vastaavaa naiselta etenkin jos ollaan samassa työpaikassa tai mieluummin yrittää selvittää asia muilla keinoin. Toki monet naiset osaavat suhtautua oikein mutta jotkut voivat kokea suoraan kysymisen tunkeilevana tai outona etenkin työyhteisössä, jotkut jopa eräänlaisena ahdisteluna. Miehet eivät ikinä ahdistu siitä jos joku kysyy suoraan ja varatutkin ottavat sen korkeintaan imarteluna.

Kaippa pitää jotain keksiä. En vaan jotenkin jaksaisi enää mitään piiritysleikkejä. Miksei ihmiset voi viestiä selkeämmin? Tai sitten näen omiani. Aargh, ihastuminen on niin energiaakuluttavaa!

[QUOTE="vieras";24086668] Miehet eivät ikinä ahdistu siitä jos joku kysyy suoraan ja varatutkin ottavat sen korkeintaan imarteluna.[/QUOTE]

Onko oikeasti näin? Eikö kukaan mies pidä sitä epämiellyttävänä tai tunkeilevana jos kysytään suoraan?

Onko oikeasti näin? Eikö kukaan mies pidä sitä epämiellyttävänä tai tunkeilevana jos kysytään suoraan?
No jos olet täysin epäviehättävä ja luotaantyöntävä niin ehkä joku voi kokea sen hieman epämiellyttävänä mutta ei siitä kenellekään traumoja jää. Kysyt vain nopeasti suoraan muun keskustelun lomassa ja hymyilet samalla viattomasti, niin ettet vaikuta mitenkään vakavalta. Jos mies kysyy syytä siihen miksi kysyt niin sanot vain olevasi utelias, hymyilet niinkuin suhtautuisit asiaan vain huumorilla vaikka tosissasi oletkin ja jatkat keskustelua jostain muusta. Ei se sen kummempaa ole.

No nykyään netistä löytyy paljon kaikenlaista..

Eli jos tiedät nimen, niin eti nyt vaikka facebookista jossa on nykyään puolet suomalaisista. Ehkä sillä sattuu olemaan profiilikuvassa tyttöystävä tai sitten jos sattuis olemaan muuten vaan tietoja siellä.

Facebookissa ei ole mitään tyttöystävään viittaavaa. Kai mä sitten kysyn siltä suoraan. Jaiks!
Oli hänen vastauksensa ja reaktionsa sitten mikä tahansa, älä ylireagoi siihen äläkä yritä tulkita hänen jokaista elettään, sanomistaan tai liikettään suuntaan tai toiseen samalla tapaa kuin nyt koko ajan tunnut tekevän. Ajat vain itsesi hulluuden partaalle. Ei elämä niin vakavaa ole ja joskus on vain helpointa kysyä suoraan sen sijaan että yrittää loputtomiin arvailla ja jatkaa elämää riippumatta siitä mikä tulos on. Jos ei tämä niin sitten joku toinen.

Nyt tunnen itseni typeräksi. Minulla on tunnukset eniroon ja hain hänen osoitteensa. Sitten testasin hänen fb-kavereitaan kunnes tärppäsi. Asuu yhdessä naisen kanssa. Eli se siitä sitten. :(

Aih.. mulla on ihan samanlainen työkaveri, toimii kuten sun aloituksessa mainitsemasi mies. Meidän välillä on myös flirttaavia juttua, esim kutsuu mua kullakseen ja kehuu mua ylitsevuotavasti asioista jotka ei nyt ihan niin suuren huomion arvoisia ole. Hakeutuu mun lähelle usein, ja tulee silloin ihan viereen niin että meillä on etäisyyttä korkeintaan kymmenen senttiä jos sitäkään. Katselee mua, hymyilee, puhuu mulle hiljaa ja matalalla äänellä.. kuiskutellaan niitä näitä. Kaikkea tätä. Ja kyllä, mä olen pahasti ihastunut, miehestä en tiedä. Mutta kun luin tätä sun ketjua, ja sullekin kävi noin, niin ehkä tää munkaan tapaus ei sitten ole ihastunut muhun. Kai tää on vaan miesten tapa olla ja toimia. Ehkä mä oon vaan sille kiva työkaveri enkä yhtään enempää. Plaah.

Miten ap teidän jutussa jatkossa kävi?

Yhteistyössä