A
"alma"
Vieras
[QUOTE="Siipirikko";22902473]Mä olen kyllä ilmaissut haluni perheenlisäykselle JOSKUS ja naimisiin menolle, mutta mies kiertelee ja kaartelee, "katotaan sitten joskus" on aina vastaus. Olen jopa tehnyt niin alhaisen tempun, että luin miehen sähköpostit, kun epäilin jo toista naista, mutta ei sieltä mitään löytynyt ja eipä tuo niin paljon pois ole, että ehtisi nähdä muita, ellei sitten silloin, kun minä olen töissä.[/QUOTE]
Kuulostaa kyllä aika surkealle tuo teidän touhu. Vaikka miehesi sinua rakastaisikin, niin tuskinpa kovin pitkään. Pilaat tai olet jo pilannut suhteen vainoharhaisuudella ja mustasukkaisuudella. Ei oikeassa aikuisten parisuhteessa tarvi miettiä rakastaako toinen ja pettääkö toinen. Erotkaa sovinnolla ja koita hankkia itsetunto ennen kun edes harkitset uutta parisuhdetta.
Kuulostaa kyllä aika surkealle tuo teidän touhu. Vaikka miehesi sinua rakastaisikin, niin tuskinpa kovin pitkään. Pilaat tai olet jo pilannut suhteen vainoharhaisuudella ja mustasukkaisuudella. Ei oikeassa aikuisten parisuhteessa tarvi miettiä rakastaako toinen ja pettääkö toinen. Erotkaa sovinnolla ja koita hankkia itsetunto ennen kun edes harkitset uutta parisuhdetta.