Onkos paikalla kettään jokka reippaasti vanhempia ko miehensä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nyynä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Nyynä

Aktiivinen jäsen
30.10.2006
32 441
10
38
ihan vaan semmosta oisin kysyny että kuinka monta vuotta vanhempia ootte ku miehenne ja onko se ollu kummallekkaan missään vaiheessa ongelma? tai onko ollu ongelma lähipiirille?

ku aina puhutaan että nainen ei saa olla vanhempi ko mies niin miksi ei saa? :o

Alkuperäinen kirjoittaja merileijona:
Mä oon 4 vuotta miestäni vanhempi, liekö se sit reippaasti?
Eipä tuo kellekään ole tuntunut ongelma olevan, tai ei ainakaan ole mun korviin kantautunut... :D

no tuo ei oo juuri mittään. mie tässä pohiskelen jotta oiskohan semmonen 26 vee mies liian nuori 34 vee naiselle? :whistle: :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Eipä tuo kellekään ole tuntunut ongelma olevan, tai ei ainakaan ole mun korviin kantautunut... :D

no tuo ei oo juuri mittään. mie tässä pohiskelen jotta oiskohan semmonen 26 vee mies liian nuori 34 vee naiselle? :whistle: :xmas:

Ei kai, riippuu miehestä :)

Ei kai, riippuu miehestä :)

niin... jos on semmonen jalat maassa tyyppi ;) :whistle:

kyllä mun mielestä sellainen 10-vuotta on liian paljon ikäeroa jos nainen on vanhempi
koska YLEENSÄ miehet on paljon lapsellisempia vaikka olis saman ikäinenkin
itse en pystyisi edes ajattelemaan nuorempaa miestä, ottaisin ennemmin hieman vanhemman mut en sittenkään 10-vuotta vanhemapaa
eräs läheinen nainen on sellainen että mitä enemmän ikää tulee niin aina se kiinnostuu nuoremista, siis miesten ikä pysyy samana mutta sillä itellä ikää tulee lisää, ni jotenkin kamalaa kun ei se vaan aikuistu itse ja sitten hakee sellaisia pojan kloppeja

Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
mun mutsi on 46 ja sen mies 30 :D tappelevat aika usein ja mies jopa mun makuun liian lapsellinen toisinaan tai sit ei vain tulla toimeen =)

:laugh: jospa se onki siinä se pointti että on nuori ja viriili :D

Mieheni oli minua kuusi vuotta nuorempi, kumpaakaan ei ikäero haitannut ennenkuin täytin 40v, silloin mies koki että olen liian vanha ja jätti minut sellaisen 30v naisen vuoksi. Eli enään koskaan en ota nuorempaa miestä

Alkuperäinen kirjoittaja *:
kyllä mun mielestä sellainen 10-vuotta on liian paljon ikäeroa jos nainen on vanhempi
koska YLEENSÄ miehet on paljon lapsellisempia vaikka olis saman ikäinenkin
itse en pystyisi edes ajattelemaan nuorempaa miestä, ottaisin ennemmin hieman vanhemman mut en sittenkään 10-vuotta vanhemapaa
eräs läheinen nainen on sellainen että mitä enemmän ikää tulee niin aina se kiinnostuu nuoremista, siis miesten ikä pysyy samana mutta sillä itellä ikää tulee lisää, ni jotenkin kamalaa kun ei se vaan aikuistu itse ja sitten hakee sellaisia pojan kloppeja

no mie mietin lähinnä semmosta tilannetta että voiko se 10 vuotta nuoremman miehen kanssa solmittu liitto kestää? elikkä menneekö se aina niin että se mies jossain vaiheessa lähtee ettimään nuorempaa?

on miulla lähipiirissä yks jossa nainen on 45 ja mies on 28 ja se mies suorastaan palvoo tätä naista ja maata naisensa jalkojen alla!

niin, ja olihan sitte tämä aira samulininkin liitto parikytävuotta nuoremman miehen kanssa...

ehkä se on niin paljon kiinni itestä.

Alkuperäinen kirjoittaja nainen:
Mieheni oli minua kuusi vuotta nuorempi, kumpaakaan ei ikäero haitannut ennenkuin täytin 40v, silloin mies koki että olen liian vanha ja jätti minut sellaisen 30v naisen vuoksi. Eli enään koskaan en ota nuorempaa miestä

just. eli se mies oli idiootti....

Alkuperäinen kirjoittaja nainen:

just. eli se mies oli idiootti....

Toisaalta, kyllähän miehellä varmasti on vaikeaa seurustella tämmöisen vanhna kurpan kanssa kun tuttavapiirissa kaikilla muilla on nuorempi nainen. Eli ymmärrän, en minäkään haluaisi hävetä jotain papparaista puolisona.

Mä olen 9v vanhempi kuin mieheni aika samanhenkisiä ollaan kumpikin ja ei se meitä haittaa että mä olen vanhempi. Ihan seuruselun alussa varmaankin mua häiritsi se ikäero enemmän . Muista en tiedä mutta kukaan ei ole ainakaan sanonut mitään negatiivista.
Ei se ole iästä kiinni vaan henkilöstä. Tunnen paljon lapsellisempia miehiä kuin omani jotka ovat kuitenkin 15v vanhempia kuin mieheni.

Alkuperäinen kirjoittaja :
Mä olen 9v vanhempi kuin mieheni aika samanhenkisiä ollaan kumpikin ja ei se meitä haittaa että mä olen vanhempi. Ihan seuruselun alussa varmaankin mua häiritsi se ikäero enemmän . Muista en tiedä mutta kukaan ei ole ainakaan sanonut mitään negatiivista.
Ei se ole iästä kiinni vaan henkilöstä. Tunnen paljon lapsellisempia miehiä kuin omani jotka ovat kuitenkin 15v vanhempia kuin mieheni.

kiitoskiitoskiitos tästä kommentista! :flower: :hug: :hug: :hug:

mahtava kuulla että näinkin päin se menee :D

Yksi tuttu pariskunta erosi juuri, heillä kaksi pientä lasta ja miehellä ikää nyt 21 vuotta. Avovaimo vähän päälle 30 v. Mies ei ollut sittenkään ihan valmis perhe-elämään eli kaikki kaatui vaimon niskaan. Oli liian erilainen elämänkatsomus, kun toinen kävi vasta siviilipalveluksen ja toinen oli so selvästi aikuinen.

Alkuperäinen kirjoittaja Greippi:
Yksi tuttu pariskunta erosi juuri, heillä kaksi pientä lasta ja miehellä ikää nyt 21 vuotta. Avovaimo vähän päälle 30 v. Mies ei ollut sittenkään ihan valmis perhe-elämään eli kaikki kaatui vaimon niskaan. Oli liian erilainen elämänkatsomus, kun toinen kävi vasta siviilipalveluksen ja toinen oli so selvästi aikuinen.

joo, tuossa vaiheessa se kyllä tuntuu rankalta tuo ikäero nuin päin.... :/

Alkuperäinen kirjoittaja Greippi:

joo, tuossa vaiheessa se kyllä tuntuu rankalta tuo ikäero nuin päin.... :/

Näinpä. Kaikki kyllä näki, ettei tuo homma tule toimimaan, kun poika rupesi isäksi 18-vuotiaana...

Yhteistyössä