Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Yhet treffit jo sovittu illaksi, kivaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;27269062:Monetko ajattelit vetäistä?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Señora;27269143:Tänään voisi kyllä olla palstakännit paikallaan. Mä olen koko raskausajan joutunut seuraamaan sivusta teidän perjantaisia palstakännejä kateellisena :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;27268186:Siis vastahan oli perjantai, ja palstailin.
Ja nyt on perjantai, ja...
opcorn:
Mitäs meinaatte tänään? Hyviä perjantaiprovoja mielessä kellään? Kivoja menoja?
Minä saatan parkkeerata palstalle illalla.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Señora;27269143:Tänään voisi kyllä olla palstakännit paikallaan. Mä olen koko raskausajan joutunut seuraamaan sivusta teidän perjantaisia palstakännejä kateellisena :kieh:
palstailetko vaan perjantaisin...?sillon voi kyllä olla astetta "herkullisemmat" ketjut, pitänee tsekat tilanne...
![]()
anna mennä vaan, mäkin lähden koht kauppaan. Mietin täs vaan kumman mekon vetäisen päälle:
Fransa LEXICA - Neulemekko - harmaa - Zalando.fi
vai
Paprika Juhlamekko - musta - Zalando.fi
äänestän kakkosen puolesta!Minulla olisi tälle iltaa kaksi vaihtoehtoa.
1. Laitan itseni nätiksi ja lähden käymään baarissa
tai
2. Lämmitän saunan. Laitan takkaan tulet, avaan punkkupullon ja ryystän sitä kuunnellen Led zeppeliniä.
En osaa päättää!
äänestän kakkosen puolesta!
Minulla olisi tälle iltaa kaksi vaihtoehtoa.
1. Laitan itseni nätiksi ja lähden käymään baarissa
tai
2. Lämmitän saunan. Laitan takkaan tulet, avaan punkkupullon ja ryystän sitä kuunnellen Led zeppeliniä.
En osaa päättää!
Alkuperäinen kirjoittaja Señora;27269837:Sinuna kävisin saunassa, sitten vähän punkkua ja Zeppeliniä samalla kun laittaudut ja sitten baariin![]()
En ole uhkailuistani huolimatta vieläkään saanut vietettyä perjantai-iltaa (enkä lauantai-iltaakaan) palstalla. Kun aina sanotaan, että parhaimmat jutut täällä on myöhään illalla. Itse olen yleensä silloin miehen kainalossa kiehnäämässä
Täytyy taas yrittää.
Kävin muuten kampaajalla. Pitäiskö ottaa kuva ja laittaa tänne?