joita inhottaa ku mies näkee vähäpukeisia naisia just jotai malleja ja niitäki ku tungetaa melkee joka hito ohjelmaan :headwall: ? en tiiä onko mul tosi huono itsetunto mut mua se ottaa hirveesti päähän (itse ku en ole mikään mallivartaloinen,pullee tai itestä lihava..),möksähän yleensä ku mies niit haluu kattoo ja toiseks ku se haluis kattoo sitä L-koodia,mut oon sanonu etten tykkää ku se kattoo niitä lepsoja.ei oo kattonu sitä mut aavistan et haluis silti kattoo mut en anna!oon kysyny et miks niit pitäs saaja vahata,sanoo et "ajankuluks",aarrgghh :headwall: en ymmärrä,ihan ku mä oisin tylsä ihminen.2raskauden jälk.on jäänyt jotai 20kg ylipainoo oon muutaman kilon saanu pois ku oon alottanu laihiksen mut silti edelleen mul on huono itsetunto,miten saisin hyvän itsetuntoni takas :'( ??ennen en oo tällänen ollu,toissapäivänä ku katottiin leffaa illal ku lapset oli nukkumassa,kerto jostai hirmukalasta ni olipa sinnekki tungettu ALASTON AKKA :headwall: perkl.laitoin käden kultani silmien eteen ni heti sano no ei katota sit ollenkaa,selvästi suuttu siitä,mut MIKS??katottii kuitenki loppuun..en saa kehujakaa paljoo ukoltani,joskus tosi harvoin
AUTTAKAA MUA!!oonko mä ainut tällänen tyhmä mustis vaimo? SORI HIRVEESTI TULI PIKKASE VÄÄRÄLLE PALSTALLE :ashamed: !