Tänää mä leikkaan sen kaljun!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heavyfreak
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Heavyfreak

Aktiivinen jäsen
17.07.2005
15 106
2
36
Tohon oikeen korvan päälle.. :p Täytynee oottaa vaan tota äijää vähän helppimään ku mä oon niin huono tekee mitää peilin kautta..

Kai se tuo kohdunpoisto on mulla vaikuttanu niin paljo kaikkeen. Monta asiaa on jääny tekemättä sen takii et vaikka haluis niin on aatellu et no ei sitä viiti.. tai jopa välillä syyllistyny ajattelemaan et mitä muuta aattelee jos mä näin teen. Mutta sit ku niit asioita jättää tekemättä niin kohta voikin olla myöhäistä..

Mut perkele ei enää! Jos mä jotai haluun niin sit mä teen! (Tottakai järjen rajoissa :D) Jos mä haluun kaljuu ni sit mä leikkaan. Mä oon just sitä mitä mä oon enkä muuksi muutu muita miellyttääkseni. Olis kamalaa todeta joskus vanhana että omat mieliteot on jääny toteuttamatta siksi ku on liikaa miettiny..

En ny yhtää tiiä tajuutteks yhtää mitä mä tarkotan, jotenki en ny saa tästä millään tavalla järkevää tekstiä.. :D Mut toivottavasti ees joku hoksas.. :D

En leikkaakaan tänään vaan huomenna, meen kampaamoon leikkauttaan sen ekaa kertaa ni tulee varmasti suora jne... Itte pystyy sit helpommin pitää sitä kunnossa.

IIIIIKK!! En malta oottaa!!!! :D

Yhteistyössä