Onks mullakin siis elämää, niinkun oikeesti, vai oonks mä tullu kipeeksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aurinkokunta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Aurinkokunta

Aktiivinen jäsen
01.11.2006
11 030
1
36
Kouvolan peräkylä
Oli tässä taannoin vieraita viikon verran, sit lasten hiihtoloma, miehellä toinen lomaviikko perään, ja nyt sit niinkun tää viikko on ollut "normaalia arkea"... paitsi että mua ei oo enää liiemmin huvittanut palstailla :o

No toisaalta juu, aikansa kutakin... johan täällä on tullut roikuttua... mutta silti.
Oon mie monesti tähän koneen ääreen piipahtanut, mutta silti ei oo napannut lukea avauksia taikka kirjoittaa itsekkään mitään.

Perin omitusta... ja nytkin mie ajattelin mennä kohta maate... mie, joka aina valvon reilusti puolenyön yli vaikkei ois pakkokaan.
Vai ooks mie tulossa... tai tullut vanhaksi?

:D aikansa kaikkea, ei siin mtn palaat sit joku päivä arjen innostamaana ;)
tai sit sulla on vaan ollut mielekkäämpää tekemistä lomilla :laugh:

:wave: sii juu ja hyv yötä jos torkuille meinaat

monet asiat ovat elämässä kausiluontoisia, niin kuin palstailukin. viisainta olisikin mennä nukkumaan palstailun sijasta. riittävä yöuni tekee hyvää kaikille!

Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:
Oli tässä taannoin vieraita viikon verran, sit lasten hiihtoloma, miehellä toinen lomaviikko perään, ja nyt sit niinkun tää viikko on ollut "normaalia arkea"... paitsi että mua ei oo enää liiemmin huvittanut palstailla :o

No toisaalta juu, aikansa kutakin... johan täällä on tullut roikuttua... mutta silti.
Oon mie monesti tähän koneen ääreen piipahtanut, mutta silti ei oo napannut lukea avauksia taikka kirjoittaa itsekkään mitään.

Perin omitusta... ja nytkin mie ajattelin mennä kohta maate... mie, joka aina valvon reilusti puolenyön yli vaikkei ois pakkokaan.
Vai ooks mie tulossa... tai tullut vanhaksi?

Sulla on nin paljon jo omassa perheessä etä taas nosta hattua kun olet kaiken jaksanut lastesi lisäksi. Minulla enää yksi kotona mutta alapsenlapsia on ja heillekin täytyy aikaa riittää.
Olet supermamma.

Alkuperäinen kirjoittaja vierassss:
monet asiat ovat elämässä kausiluontoisia, niin kuin palstailukin. viisainta olisikin mennä nukkumaan palstailun sijasta. riittävä yöuni tekee hyvää kaikille!

Näinhän se on, toisinaan ei jaksa juuri lukeakaan mitään juttuja, ja toisinaan kirjottaa vaikka mihin tyhjänpäiväisiinkin juttuihin.
Palstatauko tekee van hyvää toisinaan!

Mä olin tuossa kolme vuotta sitten "koko ajan" palstalla; useamman kerran päivässä roikuin täällä. :D Sitten tuli jossain vaiheessa vaan "mitta täyteen ja mulla jäi palstailu totaalisesti muutamaksi vuodeksi. :laugh: Siis en käynyt täällä edes lueskelemassa tai mitään.... :whistle:

Nyt taas "uusi kierros"; uudella nimimerkillä kylläkin. :saint: :p :D

Perfektionistin mielestä siis holtittomasti lisääntyvä ihminen on supermamma? Mulla mieltä kääntää tämä suurperheiden ihastelu(tai lähinnä tämän yhden suurperheen), itse seuraan hyvin läheltä ison perheen arkea.Mutsi käyttää suurimman osan aikaa joko tietsikalla tai tupakalla roikkumiseen, pennut lähinnä toinen toisensa vastuulla...välillä näyttää siltä että perheen teini-ikäinen tyttö huolehtii lähes kaikki vaipanvaihdot yms.Kammottavaa, sanon minä! Sitten perheen mutsi vaan sirkuttaa netissä sekä irl kuinka suuren perheen kanssa pärjätään, yhtenä päivänä otetaan yks kauppaan mukaan, toisena päivänä viedään pari vanhempaa lasta uimaan ja kolmantena parin kanssa lenkille...tosi asia on että yhtäkään lasta ei koskaan viedä mihinkään, ei edes kauppareissulle, puhumattakaan siitä että edes yksikään lapsista olisi koskaan uimahallissa käynyt.Ainoa viihdyke muksuille on telkkari tai tietokone, niitäkin tarvinnut hankkia useampi ihan siitä syystä että äiti saisi lapsilta vuoron halutessaan päästä jakamaan kokemuksia muiden nettiriippuvaisten äitien kanssa.Jokainen vanhempi toki toimii omalla tavallaan mut ei voi muuta kun sääliä tämmöisen perheen lapsia.

sama homma, en oo käyny täällä varmaan pariin kuukauteen eikä ole edes jaksanut käydä lukemassa mitä täälä kirjotetaan. Tulee vaan huonolle tuulelle kun täällä käy.

komppaan täysin viimeisiä kommentteja, oksettavaa touhua et pentuja vaan väsätään ihan sen takia että vois sitten porukalle kehua että meilläpä onkin näin ja näin monta lasta...mitään muuta tarkoitusta ei sitten lapsille olekaan.Inhottavaa.

Sama vika mulla. En oo aikoihin kirjautunut tänne, enkä ole käynyt kirjautumattakaan. Nytkin on salasana jossain muistilokerossa piilossa, ettei millään muista mikä se oli. :) Nyt ihan ajan kuluksi tulin piipahtamaan, tuntuu vaan että ei tää oo jotenkin enään mua varten. Jos tässä muutaman avauksen lukisi, sitten saunaan ja telkun ääreen. Aikansa tosiaan kutakin. Jos täällä olis vielä chat, niin luulen että useammin tulisi tänne muiden kanssa jutustaan. Harmi, kun se on poistettu kokonaan... Vieläkään en tiedä miksi! Liikaa kränää?

Typerää tulla haukkumaan suurperheitä tähän ketjuun :/

Sikäli kun Aurinkokuntaa tunnen, hän todellakin hoitaa KAIKKI lapsensa tunnollisesti ja ketään unohtamatta.

Häpeäisitte :/

ja Pinki sitten tuntee aurinkokunnan henk.koht? Epäilen.Ikävä tosiasia on se että näissä suurperheissä varsinkin "isommat" tyttölapset joutuu ikäänkuin pikkuäideiksi, tämä on faktaa.Työn puolesta joudun näitä näkemään ihan liian kanssa.Surullista, varsinkin lapsille.

Yhteistyössä