Onks noitia olemassa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "iina"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

"iina"

Vieras
Mä tässä vaan mietiskelen. Ootteko kukaan tavannu yhtään noitaa ja tapahtuuks jotain yliluonnollisii juttuja. Mulle kyllä on tapahtunu vaik mitä, mut mä oonki kipee tai siis en enää niin kovin, mut lääkkeitä joudun siks vetää.
no mä joskus aika kipeenä aattelin, ettvoisin mä noitaki olla. sellanen kiltti enimmäkseen oisko kivaa ku sais vaan jotai asioita tapahtuun ja musta tuntu joskus ett meillä kummittelee. no tää on helvetin vanha talo ja asuinpaikka. viikinkejäki tääl on varmaa joskus ollu vaikk kukaan ei sitä uskoskaan. ja ne oli hyvii tyyppei, mut niitä ajettiin takaa ja ne yritti olla turvassa tässä talossa, mut ne tapettiin. niitten hautausmaa on tossa lähellä sillon tääl oli vettä enemmän ja ne joutu tuleen veneellä tänne. viis tyyppii ja yks oli nainen. ainaki musta tuntuu ett mä luulen niin.
no joskus mua on täällä jahdannu sellanen haamu, joka ajo mua takaa kirveen kans. mun sängyn alla on ollu pelottava tyyppi, joka halus ottaa mun jaloista kiinni. oon mä nähny enkeleitä sellasiikin joilla on miekat ja sit mä kerran leikin yhtä tän talon isäntää joka kans kummittelee. lapset on kuullu karjumista komerosta ja nähny pikkuötököitä. mä vaan kuulin ne ja ei ne osannu ku määkiä. ja sellasen valopallon oon nähny ja mun poika kans. yks ilta mun yks haamu meinas jäädä oven väliin mut ei sitä sattunu ja kyl mä nyt tajuun, että mullon vaan vilkas mielikuvitus mut onks teille nyt ihan oikeesti tapahtunu mitään outoja juttuja?

Mä tykkäsin peter steelestä ja ku mä olin sairaalassa ni seki oli mun kanssa se niinku huolehti musta okei ensin mä näytin sen mielest vähän pahalta mut sitte se alkoki pitää mua aika täydellisenä.ja se mun suojelusdemoni tai niitä oli kaks ni neki piti must huolta se toinen sano, ett se on ollu aina mun kans ja se on kuulema ollu hyvä koko ajan, emmätiedä ett mitä se odotteli.

Yhteistyössä