Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Ehdottakaa nyt sitten jotakin korvaavaa, jos tuo kerran on ihan typerä?!
Osta vaan tuo tarjotin. Parempi että osuu edes hiukan kohdalleen kuin että menee kokonaan metsään
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Ehdottakaa nyt sitten jotakin korvaavaa, jos tuo kerran on ihan typerä?!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:![]()
n. 27 ?
Alkuperäinen kirjoittaja Mari:Mä tykkäsin, kun sain lahjaksi niitä Muumi keittiöpyyhkeitä!
...meilläkään mies ei ole aivan niin "lapsellinen" kuin minä, mutta tykkää niistä pyyhkeistä ja olivat laadukas lahja!
Sulle jäis vielä muutama euro korttia+muumikeksipakettia varten ylimääräistäkin =)
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Osta joku kiva mietelause/värssykirja? :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Osta joku kiva mietelause/värssykirja? :xmas:
![]()
![]()
Taatusti!
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Alkuperäinen kirjoittaja Mari:Mä tykkäsin, kun sain lahjaksi niitä Muumi keittiöpyyhkeitä!
...meilläkään mies ei ole aivan niin "lapsellinen" kuin minä, mutta tykkää niistä pyyhkeistä ja olivat laadukas lahja!
Sulle jäis vielä muutama euro korttia+muumikeksipakettia varten ylimääräistäkin =)
Noita pyyhkeitäkin heillä on.
Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:Musta tuo tarjotin on muovilelu. Tuo ylempänä oleva purkki on ihan kiva. Jos siitä et tykkää, niin löytyiskö muumiastiastosta jotain sellasta posliinista joka ois kiva.
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Miksi tyhjä purkki olis parempi kuin tyhjä tarjotin? Mä meinaan epäilen, ettei tällä viikolla rahkeet riitä enää leipomispuuhiin...
Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:Jos emäntä hurahtanut muumeihin on tuo tarjotin hyvä.
Mutta onko jotain mistä mies erityiseen tykkää?
Sen ei minusta ns.tarvitse edes sopia tuohon vaan olisi sitten hälle myös jotain omaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:Musta tuo tarjotin on muovilelu. Tuo ylempänä oleva purkki on ihan kiva. Jos siitä et tykkää, niin löytyiskö muumiastiastosta jotain sellasta posliinista joka ois kiva.
Siis purkistakin mä tykkään kyllä, ei siinä mitään. Se on harkinnassa myöskin.
Alkuperäinen kirjoittaja heips:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:![]()
n. 27 ?
Tuo on se pienempi, maksaa Tokmanni-ketjussa alle 22?, isomman saa reilulla 27?lla.
Tommonen purkkikin vaikka tyhjänä on parempi kuin tyhjä tarjotin.