Onks tää hyvä tuparilahja?

2820769.jpg

n. 27 ?

Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:
Ehdottakaa nyt sitten jotakin korvaavaa, jos tuo kerran on ihan typerä?!

No ei se nyt ihan typerä ole, mutta jos ja kun budjetti on rajallinen ja itse tarkotin maksaa noin paljon, niin tuo PELKKÄ tarjotin vaan on jotenkin kökkö.
Se vaatii jotain lisäksi, laseja tai edes leivonnaisia.
Etkö voisi tehdä muumimuoteilla valmistaikinasta pipareita ja niitä koristella tai jotain muuta?

Mä tykkäsin, kun sain lahjaksi niitä Muumi keittiöpyyhkeitä!
...meilläkään mies ei ole aivan niin "lapsellinen" kuin minä, mutta tykkää niistä pyyhkeistä ja olivat laadukas lahja!
Sulle jäis vielä muutama euro korttia+muumikeksipakettia varten ylimääräistäkin =)

Muumi seikkailu tarjottimia on myös :) Se olis "uudempi juttu" kuin toi sun esittämäsi tarjotin ;) Eikä siihen nyt välttämättä mitään tarvitse, tai jos haluaa, niin leipoo vaiukka pika-patonkia siihen tarjottimelle!

Onhan tuo kiva,mutta jotain tarjottimella voisi olla kun sen juhlakaluille antaa.

Tuosta muumi-purkista tuli mieleen että me saimme keksi/karkkipurkin siskoltani.Ajatus oli ollut se että se olisi kotimme sydän,ja sokeri on kuin rakkaus..en enää muista miten se siinä kortissa luki,Hienosti oli kuitenkin runo siitä väsätty.
Rakkautta on aina oltava,eli purkissa pitää olla jotain hyvää aina..Olipa ehkä pieniä taka-ajatuksia siskolla..

osta lakanat. saat tuolla 30 eurolla esim. stokkalta ihan laadukkaat.

jotku ihmetteli että onko tarjottimelle mitään käyttöä ja kyllä mulla ainaki on. voileipäkakkuja, isoja täytekakkuja, erilaisia illanistujaispiirasia yms. kun tarjolle laittaa niin kyllä sillon tarjottimet on kovassa käytössä

Jos emäntä hurahtanut muumeihin on tuo tarjotin hyvä.
Mutta onko jotain mistä mies erityiseen tykkää?
Sen ei minusta ns.tarvitse edes sopia tuohon vaan olisi sitten hälle myös jotain omaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Mari:
...meilläkään mies ei ole aivan niin "lapsellinen" kuin minä, mutta tykkää niistä pyyhkeistä ja olivat laadukas lahja!
Sulle jäis vielä muutama euro korttia+muumikeksipakettia varten ylimääräistäkin =)

Noita pyyhkeitäkin heillä on.

Alkuperäinen kirjoittaja Mari:

Noita pyyhkeitäkin heillä on.

Itse asiassa, jos olis kymppi lisää budjetissa, saisi kaksi Muumi-kylpypyyhettä. Mutta ei, kyllä 30 ? saa luvan riittää.

Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:
Musta tuo tarjotin on muovilelu. Tuo ylempänä oleva purkki on ihan kiva. Jos siitä et tykkää, niin löytyiskö muumiastiastosta jotain sellasta posliinista joka ois kiva.

Siis purkistakin mä tykkään kyllä, ei siinä mitään. Se on harkinnassa myöskin.

Miksi tyhjä purkki olis parempi kuin tyhjä tarjotin? Mä meinaan epäilen, ettei tällä viikolla rahkeet riitä enää leipomispuuhiin...

Purkki on vissiin posliinia ja tarjotin muovia. Melamiini menee paskaksi äkkiä, saako tota ees pestä koneessa?

Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:
Jos emäntä hurahtanut muumeihin on tuo tarjotin hyvä.
Mutta onko jotain mistä mies erityiseen tykkää?
Sen ei minusta ns.tarvitse edes sopia tuohon vaan olisi sitten hälle myös jotain omaa.

Mies on koripallofriikki. Mutta siis tuo tarjotin on jo niin hintava, että budjetti ei riitä muuhun.

Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:
Musta tuo tarjotin on muovilelu. Tuo ylempänä oleva purkki on ihan kiva. Jos siitä et tykkää, niin löytyiskö muumiastiastosta jotain sellasta posliinista joka ois kiva.

Siis purkistakin mä tykkään kyllä, ei siinä mitään. Se on harkinnassa myöskin.

Musta purkki on vaan kauniimpi ja aikuismaisempi, eihän sun tatte sinne mtiään leipoa. Jos haluat täytettä laittaa niin laita vaikka muumikeksejä, karkkia tms.

Tarjotin näyttää jotenkin lasten tarjottimelta, halvalta.

Yhteistyössä