L
Lunatic
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Keijupölly;25179950:Ei ku en mä oikein jaksa olla mukava. Tai onnistu. Vetoan Luojan kieroon huumorintajuun.
No en minäkään. :ashamed:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Keijupölly;25179950:Ei ku en mä oikein jaksa olla mukava. Tai onnistu. Vetoan Luojan kieroon huumorintajuun.
Alkuperäinen kirjoittaja Keijupölly;25179909:Siis eikse äänestys ollut vaan se joku keskustelu? Ei mulle tuu ääniä tommosiin. Jos koulussa ois annettu yrmypatsas tai etsittäs palstan inhointa, niin sit luultavasti oisin aika harava.![]()
jos oikein muistan,niin mitä mä luin sitä ketjua yhtenä päivänä niin sinne ehdoteltiin nimimerkkejä palstailijoiden toimesta ja sit se vaan hävis koko ketjumun mielestä äänestys on kyllä vähän toisenlainen,mutta ei se mitään..tosin,noista yllämainituista jos ois voinu oikeesti ääneestää,niin keittiönoita,ultramariini ja huspati huta ois saanu multa äänet
![]()
Aika syrjintää, ettei kakspluslehti halua järjestää vuoden niljake-kisaa. Mulla ku on niin monta nikkiäkin ollu, et ties vaikka voittaisin monta palkintoo.En tiedä, oliko se sitten vaan se joku ketju tuolla ylhäällä..??? sekin oli vaikee pongata edes.
Inhokkikisassa tulis mullekin joku pysti. :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Keijupölly;25180122:Aika syrjintää, ettei kakspluslehti halua järjestää vuoden niljake-kisaa. Mulla ku on niin monta nikkiäkin ollu, et ties vaikka voittaisin monta palkintoo.![]()
ok eli voittaja on MUMMELIISA : avarakatseinen,ystävällinen,ei helposti tuomitse ketään-tuo rauhaa. hyvää henkeä palstalle. maalaisjärkinen.mummeliisan jutut ovat kuin iso lämmin halausonnea mummeliisa. kakkonen oli : KEITTIÖNOITA : asiallinen,positiivinen,fiksu. käyttää maalaisjärkeä
onnea. kolmas on: ULTRAMARIINI: kannustava, neljäs on: VENAKKO MILANA: kaikkein vihdyttävin. loistava persooona ja pitää keskusteluja yllä. (minusta ei kyllä ole) jaettu 5.sija on: DATA JA HUSPATI HUTA: positiivisia ja kivoja
ONNEA KAIKILLLE.