Onks täällä ketään muita joiden mielestä heteroseksuaalisuus ei ole tervettä?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lekuri-x
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lekuri-x

Vieras
Ihmettelee vaan tätä maailmanmenoa...
On heterobaareja ja kerhoja ja ties mitä.. onhan niitä aina ollut, mutta nykyään tuntuu että sut leimataan ahdasmieliseksi jos et suvaitse heteroseksuaalisuutta. Pitää olla niin avaramielinen kaikkea kohtaan.

Esim. mulla on kaveri, joka sanonut olevansa hetero. Arvostan häntä kyllä ihmisenä enkä tuomitse muitakaan heteroita, mut heidän "vakaumustaan" tai suuntautumistaan en arvosta, vaan minusta se on epätervettä. Ei minulla silti siihen ole nokankoputtamista, oma on asiansa.
Se vain ei mielestäni ole tervettä, onneksi on oikeus mielipiteeseen (enkä todellakaan ole mikään kadulla heteroseksuaaleja päin sylkevä ämmä)

no eihän se nyt tervettä olekaan, luoja paratkoon!! :O kyllä se niin on että kukaan ei tiedä mistä nainen nauttii niin hyvin kuin toinen nainen. epänormaaliahan se on miehen ronkkia naisen alapäätä, kun ei sillä ole edes hajuakaan mitä se siellä tekee ja miten ja kuinka kauan! mutta tää maailma nyt vaan on epänormaaleje perverssejä täys, käyvät eri sukupuolta olevien kans hommiin... ei ymmärrä ei...

Miten se nyt meni, että heterotko ne vähemmistö nykyään onkin ja niille on erikseen baarit ym? Onkohan aloittajalla kenties mennyt senat sakasin? Tavanomaisempaa olisi homovastainen mielipide, mutta nyt on toisinpäin??? Minä hyväksyn kummankin tavan kunhan ihmiset ovat sinut asian kanssa.

Taisi olla vaan provo.

Tällekin palstalle täytyisi olla kirjautumispakko, niin paljon jutut rönsyilee, ettei näitä jaksa normaali edes lukea - ai nii enhän ollutkaan "normaali" kun olen "huono hetero", kun homous on nyt in!

Niinpä, heterosuksuaalisuus on ainakin epätervettä sen takia kun niillä ei sitten ole mitään häpyä!

Kauheaa kun heterot vaan kulkevat kadullakin käsi kädessä ja pussailevat. Siis tekisivät edes näitä iljettäviä juttujaan jossakin kotonaan piilossa. Tuntuu, että niitä on nykyään joka paikassa! Ja voi kamala mihin reikiinkin ne toisiaan oikein sörkkivätkään!

Hmm.. no, mulle nyt on aivan sama mitä kukanenkin vällyjen välissä puuhaa ja kenenkin kanssa, se ei yhtään kiinnosta eikä arvostukseni ketään kohtaan pohjaudu siihen.

Merkitseekö toisten seksuaalisuus yleensä ihmisille paljonkin? :o

Alkuperäinen kirjoittaja Wilkins:
Hmm.. no, mulle nyt on aivan sama mitä kukanenkin vällyjen välissä puuhaa ja kenenkin kanssa, se ei yhtään kiinnosta eikä arvostukseni ketään kohtaan pohjaudu siihen.

Merkitseekö toisten seksuaalisuus yleensä ihmisille paljonkin? :o

Tämä on käänteisavaus, päivällä oli just samanlainen homoseksuaalisuudesta =)

Yhteistyössä