Onks täällä ketään muita joiden mielestä homoseksuaalisuus ei ole tervettä?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hoitsu-x
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mieluummin hyväksyisin että meidän 18v poika seurustelisi samanikäisen pojan kanssa,kun 80v mummon,vaikka en hänestä homoa toivokaan. Mutta jos hän minulle joskus poikaystävän esittelisi, varmaan pari kertaa nielaisisin,mutta antaisin tukeni hänelle ja rakastaisin aivan yhtä paljon kun ennenkin.

Alkuperäinen kirjoittaja ilopilleri:
Ihmisenä he ovat ihan yhtä arvokkaita kuin kaikki muutkin, mutta silti koen että homous on sairaus/vamma.

sairaus tai vamma...hmm..mä koen sairauden ja vamman sellaisina, jotka aiheuttavat haittaa kyseessä olevalle henkilölle. Mutta jos homo/lesbo on onnellinen ja hänellä on elämässä kaikki hyvin,miten hän voi olla sairas saatika vammainen?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ihmisenä he ovat ihan yhtä arvokkaita kuin kaikki muutkin, mutta silti koen että homous on sairaus/vamma.

sairaus tai vamma...hmm..mä koen sairauden ja vamman sellaisina, jotka aiheuttavat haittaa kyseessä olevalle henkilölle. Mutta jos homo/lesbo on onnellinen ja hänellä on elämässä kaikki hyvin,miten hän voi olla sairas saatika vammainen?

No minä en ajattele samoin

:)

eli jos teen jonkin asian eritavalla kuten sinä,mutta siitä ei ole minulle tai muille haittaa,olen sairas tai vammainen?
jos pidän koirista ja inhoan kissoja, sinä taas rakastat kissoja ja inhoat koiria, olen sairas tai vammainen?

eli jos teen jonkin asian eritavalla kuten sinä,mutta siitä ei ole minulle tai muille haittaa,olen sairas tai vammainen?
jos pidän koirista ja inhoan kissoja, sinä taas rakastat kissoja ja inhoat koiria, olen sairas tai vammainen?

Hyvin sanottu. :)

Niin, käytännössähän ihmiset pitää sairaana vähän kaikkea jota ei pysty omalla pikkupäällään ymmärtämään. Ja sitten he eivät edes osaa perustella mielipiteitään niin, että niitä voisi kukaan kunnioittaa.

Täytyy sanoa, että pari jo hieman tutummaksi tullutta nimimerkkiä täällä on laukonut niin kypsymättömiä teilaavia mielipiteitä homoseksuaalisuudesta, että on arvostukseni heitä kohtaan kyllä romahtanut. Tiedättekö kun joskus sitä kehittää mielessään jollekin nimimerkille jonkinlaisen persoonan hänen mielipiteidensä ja vaikka viesteissä käyttämänsä huumorin perusteella ja sitten selviääkin että se tyyppi onkin ihan rajoittunut tai vaikka jopa rasistinen.. Tiedättekö mitä tarkoitan?

Alkuperäinen kirjoittaja harmailen:
Täytyy sanoa, että pari jo hieman tutummaksi tullutta nimimerkkiä täällä on laukonut niin kypsymättömiä teilaavia mielipiteitä homoseksuaalisuudesta, että on arvostukseni heitä kohtaan kyllä romahtanut. Tiedättekö kun joskus sitä kehittää mielessään jollekin nimimerkille jonkinlaisen persoonan hänen mielipiteidensä ja vaikka viesteissä käyttämänsä huumorin perusteella ja sitten selviääkin että se tyyppi onkin ihan rajoittunut tai vaikka jopa rasistinen.. Tiedättekö mitä tarkoitan?

Tiedän.

Onneksi kukaan ei reaalielämässä ilkeä sanoa niin, jäisi kyllä kanssakäyminen viimeiseksi kerraksi, minustakin tulee syrjivä, huomaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Nappe:
On kyllä tosiaan pikkasen ahdasmielistä jos nykypäivänä ei suvaitse homoseksuaalisuutta. Mahtaako se olla kasvatuksesta ja elinympäristöstä kiinni? Luulisi jotenkin että tuo homokammo alkais jo olemaan vanhanaikaista.

Jännä, kun et lukenut aloitustani kunnolla. Mulla ei tosiaankaan ole homokammoa! Mulla on hyvä mieskaveri joka tykkää myös miehistä. En tuomitse häntä, en ajattele häntä huonompana.
Mutta homoseksuaalisuutta pidän silti epänormaalina. Leimatkoon sitten joku ahdasmieliseksi :)

Yhteistyössä