Onks täällä ketään muita joiden mielestä homoseksuaalisuus ei ole tervettä?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hoitsu-x
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieraampi:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
no miun mielestä kahta pistorasiaa ei saa keskenään toimimaan eikä kahta töpseliä. Mutta töpseli sujahtaa pistorasiaan ihan "luonnostaan"

...ei tarvi rappuja kysellä...

mutta kun miehellä on pistorasia ja töpseli ja naisella kaks pistorasiaa... se meneekin jo vaikeemmaks, eikö?

Ei oo, kuten sanoin eintarvi rappuja kysellä...vai lasketko sä kaikki reiät pistorasioiksi. Kokeilkaa korvaan naimista sitten...

se on liian pieni reikä, kuten myös napa ja sierain. äkkiä laskettuna pistorasioita on siis naisella 3, miehellä 2. ja vain yksi töpseli! että kiirettä pitää jos meinaa kaikista virtaa saada.

Ihan sama miten sä tai joku muu laskee, mä sanoin oman mielipiteeni ja en siitä ala tappelee tai vänkäämään kylläpäs/eipäs vääntöä.
So long!

no miun mielestä kahta pistorasiaa ei saa keskenään toimimaan eikä kahta töpseliä. Mutta töpseli sujahtaa pistorasiaan ihan "luonnostaan"

...ei tarvi rappuja kysellä...

mutta kun miehellä on pistorasia ja töpseli ja naisella kaks pistorasiaa... se meneekin jo vaikeemmaks, eikö?

Ei oo, kuten sanoin eintarvi rappuja kysellä...vai lasketko sä kaikki reiät pistorasioiksi. Kokeilkaa korvaan naimista sitten...

se on liian pieni reikä, kuten myös napa ja sierain. äkkiä laskettuna pistorasioita on siis naisella 3, miehellä 2. ja vain yksi töpseli! että kiirettä pitää jos meinaa kaikista virtaa saada.

Miulla meni nyt töpselit ja rasiat ihan sekasin

:laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

Toivottavasti ei löydy enempää ihmisiä, joiden mielestä homous olisi epätervettä! Mulla on parikin homosukulaista, veljekset. Tunnen muitakin, esimerkiksi kolme veljestä, jotka myös kaikki homoseksuaaleja. Homoseksuaalina synnytään (se ei ole valinta!), joten se on ihan yhtä tervettä kuin heterous tai bi-seksuaalisuuskin.

Tämä on loistoesimerkki siitä kuinka VAIKEAA ihmisten on ymmärtää toisenlaisia ihmisiä. Oma elämä on se ainoa oikea ja omat mielipiteet niitä parhaimpia. Kun asuu jossakin takahikiällä, jossa ei kukaan ole yhtään homoseksuaalia ihmistä nähnytkään, moni näyttää luulevan, että siellä vallitseva yleinen homonegatiivinen mielipide olisi jotenkin se oikea. Luetaan ainoastaan jotain populistisia Ilta-Sanomia ja muita junttilehtiä ja jutellaan muiden yhtä rajoittunutta elämää elävien kanssa. Juorutaan muiden kanssa siitä miten naapurin Irmakin on kehdannut laittaa sellaiset kirkkaanväriset verhotkin ikkunaan, mitä sekin yrittää koreilla.. :) Erityisesti tästä takahikiäkulttuurista tulevat ihmiset pystyy ymmärtämään niin vähän minkäänlaisesta muusta elämästä, näin se vaan on.

Kukaan ei tuu sanomaan mun rakkaille sukulaispojille ja heidän poikaystävilleen, että he ovat jotenkin epäterveitä! Ovat ihania ja huomioonottavia -ihan tavallisia- nuoria miehiä!

Alkuperäinen kirjoittaja hoitsu-x:
Ihmettelee vaan tätä maailmanmenoa...
On homobaareja ja kerhoja ja ties mitä.. onhan niitä aina ollut, mutta nykyään tuntuu että sut leimataan ahdasmieliseksi jos et suvaitse homoseksuaalisuutta. Pitää olla niin avaramielinen kaikkea kohtaan.

Esim. mulla on kaveri, joka sanonut olevansa bi. Arvostan häntä kyllä ihmisenä enkä tuomitse muitakaan homoja/lesboja/bissejä, mut heidän "vakaumustaa" tai suuntautumistaan en arvosta, vaan minusta se on epätervettä. Ei minulla silti siihen ole nokankoputtamista, oma on asiansa.
Se vain ei mielestäni ole tervettä, onneksi on oikeus mielipiteeseen (enkä todellakaan ole mikään kadulla homoseksuaaleja päin sylkevä ämmä)

Tummennettua peesaillen...

Mun mielestä se on omituinen luonnonoikku, mutta sairautena en sitä pidä.
Luulisinpa että se on äitimaan yritys pitää populaatio kurissa. Siksi onkin hölmöä että homoseksuaalitkin haluavat nykyään lapsia, menee koko pointti ja tarkoitus hukkaan. :/

Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:
mulle opetettin sosiaali-ja terveysalan oppilaitoksessa tällä vuosituhannella että homous on sairaus :attn:

Hei, niin mullekin...tai siis että sen näkee jo vastasyntyneen aivoja tutkittaessa että siellä on poikkeama heteroihin verrattuna.

No siinä mielessä "tyhmä" kysymys että tietääkseni kukaan homo ei ole mieltymystään valinnut vaan se on ollut hänessä jo alkujaan. Se mistä se kehittyy ja miksi on toinen ja minusta ihan mielenkiintoinenkin kysymys. Siis noin ihan lääketieteellisesti ajateltuna.

sehän on aikoinaan tutkittu että jokin juttu ei toimi kunnolla ja siksi ei tunne vetoa vastakkaiseen sukupuoleen..
en muista tarkemmin...mutta sen kuulemma saisi korjattua..

mä en oikein tie mitä ajattelen kun musta nainen ja mies kuuluu yhteen.mutta ymmärrän sen ettei homot valitse sitä mihin he tuntevat vetoa..en tuomitse ketään muta musta silti nainen ja mies on se "normaali" juttu

Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:
sehän on aikoinaan tutkittu että jokin juttu ei toimi kunnolla ja siksi ei tunne vetoa vastakkaiseen sukupuoleen..

mä en oikein tie mitä ajattelen kun musta nainen ja mies kuuluu yhteen.mutta ymmärrän sen ettei homot valitse sitä mihin he tuntevat vetoa..en tuomitse ketään muta musta silti nainen ja mies on se "normaali" juttu

Millä homouden saa korjattua?

Jaa, näköjään näin, mitä en kyllä usko.

http://www.aslan.fi/kasvuprosessi ulos homoseksuaalisuudesta.htm

No siinä mielessä "tyhmä" kysymys että tietääkseni kukaan homo ei ole mieltymystään valinnut vaan se on ollut hänessä jo alkujaan. Se mistä se kehittyy ja miksi on toinen ja minusta ihan mielenkiintoinenkin kysymys. Siis noin ihan lääketieteellisesti ajateltuna.

TÄH!? Mikä ihmeen taho tuollaista on muka selvittänyt? Ota huomioon, että tutkimuksen pitäisi olla ihan uusi, jotta sillä olisi mitään painoarvoa. Nykyään tuollaista ajatussuuntaa ei todellakaan ole! Olen asiaan perehtynyt ja tuollaisten valheiden levittely on kyllä harvinaisen inhottavaa.

Homoutta ei voi "korjata", millään tavalla! Painakaa tämä nyt hyvät ihmiset päähänne! Homoutta esiintyy koko eläinkunnassa, se ei ole mikään ihmisen oikku.

musta homous on iha jokaisen oma asia tai mikään vaan seksuaalinen suunatumus..mun paras ystävä on homo ja on ihan sama siinä missä muutkin..inhoan tollasta ahdasmielisyyttä.. :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:
mulle opetettin sosiaali-ja terveysalan oppilaitoksessa tällä vuosituhannella että homous on sairaus :attn:

Hei, niin mullekin...tai siis että sen näkee jo vastasyntyneen aivoja tutkittaessa että siellä on poikkeama heteroihin verrattuna.

ja pedofiileiltä puuttuu aivoista jotain "valkoista ainetta"
joka välittää tietoa aivoissa *uusi tieteen kuvalehti*

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:

Millä homouden saa korjattua?

Jaa, näköjään näin, mitä en kyllä usko.

http://www.aslan.fi/kasvuprosessi ulos homoseksuaalisuudesta.htm

Niinpä!

Just tällaiseen hirveeseen propagandapaskaan ihmiset sitten uskoo.. Homot on ylpeitä siitä mitä he ovat, eivät valita osaansa. Miksi ihmeessä niin monet muut ovat kiinnostuneita siitä, että rakastavat toista miestä!?

Niinpä!

Just tällaiseen hirveeseen propagandapaskaan ihmiset sitten uskoo.. Homot on ylpeitä siitä mitä he ovat, eivät valita osaansa. Miksi ihmeessä niin monet muut ovat kiinnostuneita siitä, että rakastavat toista miestä!?

Se on väärin, joidenkin mielestä. Ja ihan mutu-tuntumulta heitän, että suurimmat homofoobikot, tuntevat itse vetoa samaan sukupuoleen.

Taisi olla vähän uskonnolisesti virittynyt opettaja. Muuten en ymmärrä miksi hän on opettanut päinvastaisesti lääketieteen ja sosiaalititeteiden katsantokannan kanssa!

Taisi olla vähän uskonnolisesti virittynyt opettaja. Muuten en ymmärrä miksi hän on opettanut päinvastaisesti lääketieteen ja sosiaalititeteiden katsantokannan kanssa!

no ei ollut uskova ihminen ja opetti ihan hoidollisia asioita !

Aivojen kemiallinen tai rakenteellinen poikkeama ja sairaus ovat termeinä eri asioita.. Miellä on kaikenlaisia poikkeamia jokaisella ja sen takia olemme sellaisia kuin olemme.

Ja multa puuttuu serotoniinia.
Kuka siellä aivotehtaalla oikein lorvailee työaikana!! :o

Mutta kun opetti väärin! :D

Lääkärin eli mieheni kanssa olen asiasta ihan keskustellut.

Alkuperäinen kirjoittaja Pilkku:

Aivojen kemiallinen tai rakenteellinen poikkeama ja sairaus ovat termeinä eri asioita.. Miellä on kaikenlaisia poikkeamia jokaisella ja sen takia olemme sellaisia kuin olemme.

älä nyt sekota kahta eri asia , luettu juttu / opettajan lausunto !

Mutta kun opetti väärin! :D

Lääkärin eli mieheni kanssa olen asiasta ihan keskustellut.

en puhunukkaan siitä oliko oikein vai väärin , mulla on asiasta oma mielipide !

niin varmasti onkin.. jokin aivoissa erillailla.
mä en väheksy homoja. mulle vierasta kyllä.
mä uskon että heidän aivoissaan on jotain erillailla.
joo siksi homoja ei "korjata" koska he kokevat olevansa terveitä...
mutta mä en tiedä tästä enempään .
uskon että aivoissa jotain on ja en tiedä saako "korjattua" mutta kuullut jostain näin.

anteeksi karski kieleni..en osaa sanoa kauniisti.mutta tarkoitus ei loukata ketään..

itse uskovana mietin miten suhtautua kun jumla on kuitenkin luonut naisen ja miehen toisileen.mutta ketään ei kuulu halveksua tai väheksyä.. niin todella vaikea asia. mutta eivät varmati ole mitenkään huonompia tai alempia ihmisiä.

Yhteistyössä