Alkuperäinen kirjoittaja Grey:Kirjotusvirheet syyniin. Olis mukavampi lukee virheetöntä tekstiä![]()
No, joo!! Tarkistahan itse ensin omat virheesi ja eipä kaikilla tarttekaan olla täydellistä tekstiä. Jos ärsyttää lukea niin jätä lukematta.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Grey:Kirjotusvirheet syyniin. Olis mukavampi lukee virheetöntä tekstiä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja faktaa mutta totta:Jos tyttö on "ihastunut" makeen, niin kyllä hänellä on numero jossain ylhäällä ja keinot ottaa häneen yhteyttä. Siinä ei äidin vihaiset lauseet asiaa estä! 13v on jo murkkuiän kynnyksellä ja hormoonit jyllää.
Alkuperäinen kirjoittaja Alma Puunaula:Alkuperäinen kirjoittaja Grey:Kirjotusvirheet syyniin. Olis mukavampi lukee virheetöntä tekstiä![]()
Tarkoitit kai kirjoitusvirheitä? olisi? lukea?
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja LappIlainen:Juu, ole tarkkana. Olin 14 kun tapasin itseäni 6 v vanhemman miehen. Äiti ei voinut mitään kun tapailin salaa miestä. Nyt jälkeenpäin harmittaa, menetin neitsyyteni ja ison osan elämääni...=(
Alkuperäinen kirjoittaja No panic:Mun mielestä äiti reagoi nyt vähän liian voimakkaasti.
Miksi edes vastaat tyttösi puhelimeen, eikö teillä kunnioiteta toisen yksityisyyttä? Luet varmaan muiden postitkin?
Alkuperäinen kirjoittaja öttismönkiäinen:Mä oisin ottanut numeron ylös ja soittanut numerotiedusteluun. Selvittänyt kuka tää Make on
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Alkuperäinen kirjoittaja öttismönkiäinen:Mä oisin ottanut numeron ylös ja soittanut numerotiedusteluun. Selvittänyt kuka tää Make on
Mutta eikös HERNETÄTI kirjoittanut, että yritti ottaa numeroa selville, mutta oli salainen numero. Tai voihan se olla prepaid-liittymä
Alkuperäinen kirjoittaja No panic:Mun mielestä äiti reagoi nyt vähän liian voimakkaasti.
Miksi edes vastaat tyttösi puhelimeen, eikö teillä kunnioiteta toisen yksityisyyttä? Luet varmaan muiden postitkin?
Alkuperäinen kirjoittaja munsta tuntuu..:Emmä kyllä tajua sitä, että miten se Makea estää ottamasta yhteyttä, jos numero on poistettu tytön kännykästä. Tommoset Maket vaan villiintyy, kun "söpöläisen" äippä vähän riehaantuu.
Ja puhelimessa ei iästä kyllä voi yhtään mitään arvella, voi olla minkäikäinen hemmo tahansa. Ja kun Hernis aiko ottaa yhteyttä poliisiin, niin mitäs niille aiot sanoa? Joku Make soittelee teidän tytölle? Onko se rikos vai mitä? Varsinkin jos Make onkin joku samanikäinen poika?
Sinuna jututtaisin rakentavassa mielessä tyttöä ja kyselisin Makesta. Lisäksi kertoisin nettituttujen vaarallisuudesta ja muutenkin elämän varjopuolista noissa asioissa. Mutta jotenkin HERNETÄTIä seuranneena minusta tuntuu ettei hältä tuommoinen puhuminen onnistu...sori vaan.