onnellinen äiti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja onnellinen äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

onnellinen äiti

Vieras
nyt ollaan oltu tytön kanssa 2 päivää kotona. eka yö meni tosi ihanasti heräs vain kerran yöllä syömään. tuolla isä hoitaa ihan innoissaan pientä prinsessaa.. ei ole oikeesti itkenyt vielä yhtään! vaikuttaa helpolta.. vielä!!! mies on nyt koko kesän meidän kanssa kotona kun saa itse päättää työ ajoista kun itse on itsensä herra!

Täällä poika 4kk, ja meillä alko alku kans tooosi kivasti.. Poika ei itkeny just ollenkaan.. Sitäpä kesti kuukauden ja sit alko mahavaivat (?) Kauhee huuto alko aina 5-7 aikaan iltasilla ja jatku parhaillaan 3h.. Tuollasta oli aika pitkän aikaa, mut nyt taas niin kiltti poika ollu nukkumaan menon kanssa :)

Tuhisee, ynisee kippuraveikko,
puolukkavarvas ja nuppusuu,
maidolta tuoksuva sirripeikko,
aurinko siihen hullaantuu.

Valoa virtaa ikkunasta,
huone on kultaa ja hunajaa.
Kun aurinko kylvettää äidin lasta
niin puolukkavarpaat kikattaa!

Onnellisia päiviä teille :heart: :heart: Johanna Venhon sanoilla.

Alkuperäinen kirjoittaja katie1990:
Täällä poika 4kk, ja meillä alko alku kans tooosi kivasti.. Poika ei itkeny just ollenkaan.. Sitäpä kesti kuukauden ja sit alko mahavaivat (?) Kauhee huuto alko aina 5-7 aikaan iltasilla ja jatku parhaillaan 3h.. Tuollasta oli aika pitkän aikaa, mut nyt taas niin kiltti poika ollu nukkumaan menon kanssa :)

Kaikilla lapsilla tulee joskus itkuisia kausia. Toisilla ne vaan on pahempia ku toisilla. Onneksi ne menee kuitenkin aina ohi jossain vaiheessa!

Alkuperäinen kirjoittaja Piika-äiti:
Tuhisee, ynisee kippuraveikko,
puolukkavarvas ja nuppusuu,
maidolta tuoksuva sirripeikko,
aurinko siihen hullaantuu.

Valoa virtaa ikkunasta,
huone on kultaa ja hunajaa.
Kun aurinko kylvettää äidin lasta
niin puolukkavarpaat kikattaa!

Onnellisia päiviä teille :heart: :heart: Johanna Venhon sanoilla.

voi ihanata! kiitos!

Hirmuisesti onnea ja ihanaista vauvantuoksua :)!

Itse täällä herkistelen kans sen väistämättömän tosiasian edessä, että mun vauva ei ole enää vauva: herra 2v5kk tarvitsee 104-senttisiä vaatteita... kauas on jo päästy 62-senttisistä pikkupotkareista :heart:.

Iltalaulu Riikalle

Me isäsi kanssa seisottiin
käsi kädessä tässä
ja juteltiin ihan hiljaksiin:
"No nyt se on elämässä."

Sinä olit ihan pikkuinen
ehkä viikon vanha vasta.
Minä sanoin: "Pilvi kukkasten
kai ympäröi tätä lasta,
ja perhoset, lintuset untuvapäät
tuntuu lentävän korin yllä."
Isä kysyi: "Näkyjäkös sinä näät?"
Ja minä: "No ihmeitä kyllä."

Sinä olit se ihme tietysti
vaikka poruun puhkesitkin.
Imit minusta maitoa nälkääsi.
Minä ilosta nauroin ja itkin.

"Sill' on ripsissä tähden säkenet",
isäs naurahti ja keksi:
"Sen varpaat on puolukan raakileet."
Ja hän puki sinut puhtoiseksi.

Sinä nukuit. Oli talo hiljainen.
Löi kolmisin sydämemme.
"Tästä tulee kai hyvä ihminen",
me puhuttiin toisillemme.

~Kaarina Helakisa~

:heart:

Alkuperäinen kirjoittaja laura sinikka:
Alkuperäinen kirjoittaja katie1990:

Kaikilla lapsilla tulee joskus itkuisia kausia. Toisilla ne vaan on pahempia ku toisilla. Onneksi ne menee kuitenkin aina ohi jossain vaiheessa!

Niin no enpä mie oottanutkaan et tuo ei ikinä itkis :D Eihän se ois enää normaaliakaan sitten
:D

Yhteistyössä