Onnellinen avioliitto ja silti sydänjuuriani myöten ihastunut toiseen!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja olen puolitiessä helvettiin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

olen puolitiessä helvettiin

Vieras
Tapasin joitakin vuosia miehen, johon rakastuin tulisesti. Menimme naimisiin, perustimme perheen, rakensimme talon jne. Eletään tavallista arkea, joskin erittäin onnellista ja seesteistä sellaista.
Käymme molemmat töissä, lapset ovat jo koulussa ja päiväkodissa.
Vapaa-aika menee usein perheen kesken, mutta käymme myös miehen kanssa kahdestaan esim minilomilla, ja käymme myös ulkona omillamme.
Rakastan perhettäni ja miestäni, vaikka se ihana rakastumisen tunne häneen onkin vuosien saatossa kadonnut. Mikä on mielestänni luonnollista.

..ja lopun arvaattekin. Olen tavannut toisen miehen, johon tunnen suunnatonta vetoa, ja se on molemminpuolista.
Alkuun ei ollut edes paha mieli, mutta nyt se toinen mies pyörii mielessäni koko ajan, ja olen alkanut suhtautua omaan mieheeni eri tavalla kun ennen. En halua häntä, en halua läheisyyttä. Näen hänet kumppanina, ystävänä ja lasten isänä. Mutta intohimo on poissa ja kaikki haluni suuntautuvat tuohon toiseen :(
En ole varsinaisesti pettänyt, en siis edes suudellut tuon toisen kanssa. Hän on myös naimisissa ja heillä on myös lapsia.
Näemme väkisinkin päivittäin, enkä tiedä miten saisin tämän loppumaan ennen kun se edes alkaa.
En halua pettää miestäni, enkä loukata häntä.

Haaveile hetki (sehän on sallittua) ja keskity sitten siihen mitä sinulla on ja mieheesi jota rakastat! Kokemuksesta voin sanoa, että ei näistä ihastuksista mitään tule. Vuosia sitten menin itse hieman pidemmälle ja vieläkin omatunto kolkuttaa ja tuntuu pahalta...Homma loppui lopulta siihen, että ihastukseni perääntyi koska hänelläkin on perhe! Minä taas meinasin menettää oman rakkaani.

Näitä tulee melkein kaikille. Tärkeintä on, ettet anna sen huuman sokaista, se todella tuntuu vievän mukanaan. Fantasioida voit, mutta älä lähde mihinkään salasuhteeseen. Kadut sitä myöhemmin ja se tulee ilmi ennemmin tai myöhemmin.

[QUOTE="jep";22639463]Ihastuksia tulee ja menee. Ei tuo ole viimeinen, vaikka olis eka.[/QUOTE]

Hyvin sanottu, näin se on. :D Kohta nuo ihastukset ovat kuin uusi nätti purnukka kaupassa joka unohtuu seuraavan purnukan sattuessa silmiin. Et ole ihastunut olet hieman tylsistynyt ja kokematon.

Jep, nämä on näitä mihin varmaan jokainen elämänsä aikana törmää, muista, että tuo ihastushan on kuitenkin pääasiassa mielikuvia ja kuvitelmia toisesta. Harvoin ne vastaavat todellisuutta, se toinen mies haluaa miellyttää sinua ja todennäköisesti haluaa päästä apajille. Älä lähde salasuhteeseen, tuhoat sillä onnellisen avioliittosi ja todennäköisesti rikot myös toisen avioliiton! Kannattaa lopettaa homma ajoisa, kyllä miehesi jossain vaiheessa alkaa jotain epäillä ja sen jälkeen homma onkin sitten vaikeampaa...