P
peesi,
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja röppö;24020193:Onneksi en siis ole sukua sinulle,puolisosi tai miniäsi![]()
Naulankantaan!
Ikävää vaa tuolle Horuksen silmälle, "miehelles" ja "anoppilles".....
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja röppö;24020193:Onneksi en siis ole sukua sinulle,puolisosi tai miniäsi![]()
Alkuperäinen kirjoittaja röppö;24020172:Ei kannata tehdä johtopäätöksiä kuvista joissa voi ihan yhtä hyvin olla vaikka vain ystävä![]()
Niin simppeliä se on
Muutenkin on aika typerää lukea jotain facebookkia /irc-galleriaa tms,kuin raamattua...
Naulankantaan!![]()
Ikävää vaa tuolle Horuksen silmälle, "miehelles" ja "anoppilles".....
Ja itse huutelet netissä tuollaisia "mä tiedänkin kuka sä oot, säpäs et tiedäkään kuka mä oon".. Olisiko ollut hyvien käytöstapojen mukaista sinunkin kertoa kuka olet? Olisi.
Alkuperäinen kirjoittaja röppö;24020292:Onneksi itse tiedän kenen kanssa seurustelen ja kenen kanssa en!
Ja se asia,kun ei täällä kaikille kuulukkaan...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja röppö;24020338:Mä olen linkittänyt itsestäni kuvia..jos joku käy penkomassa galleriassa muitakin kuvia ja tekee omia johtopäätöksiä niistä se on voi voi,mutta kannattaa tarkistaa asiat ennen,kuin niitä huutelee.
Sinä se et ainakaan osaa antaa olla![]()
"appivanhemmat" siksi että he eivät ole naimisissa.. eivät edes voisi olla koska tämä "mies" on alaikäinen!